اطلاعیه 2

قشنگ ها سلام . 

وبلاگ همه ی دوستام ستاره دار شده ولی من نمیتونم بازشون کنم .

یعنی مشکل همه حل شد با بیان غیر من ؟؟؟؟؟

نظر ها رو نمیتونم تایید کنم . 

کل امروز کلا بیان برای من باز نمیشد و الان که یازده شبه گفتم قبل خواب امتحان آخرو بکنم و بخوابم . 

ده ساعت منتظر شدم که صفحه انتشار باز شه . 

دادگاه ... این دادگاه اول بود و به سلامتی پیش رفت . شکر خدا . 

و حالمم خیلی آرومه . 

از سقوط خبری نیست و لبه ی اون دره هم نیستم دیگه . 

گاهی بهم میریزم ولی زود برمیگردم به اون نقطه که همینی که هست خوب و درسته ، هرچی شده خیر بوده . هیچ بدبختی وجود نداشته همه چیز تجربه و درس بوده . 

فعلا میخوابم ولی باز سعی میکنم بیام یه مفصل طوری بنویسم براتون . 

میبوسم همتونو . 

سونیا کجا بودی غیبت زده بود یه مدت فکر نمیکردم دیگه بخونی دماغ قشنگ خانم 😍

۵ موافق ۱ مخالف

خداروشکر، همه‌چی بهترم میشه❤️

ماچ و ممنون ❤️

خیر باشه ایشالا

این هرچی بوده خیر بوده عجیب به ادم ارامش میده مخصوصا اگر ادمی باشی که اون دنیا و خدا پیغمبرم نداشته باشی

زودبیا بنویس 

میخوام بنویسم الان باز نمیشه قسمت انتشارم . دیگه دارم خل میشم :)❤️

ازنوع نگارشت معلومه خبرای خوبی در راهه.بیخبرمون نگذار

در تلاشم بنویسم . ❤️

مینا جان خوبی دختر؟؟کجایی

صدف عزیزم مشکل بیان دامنمو گرفته نمیذاره بنویسم :(❤️

عزیزدلم 

خوشحال شدم اطلاعیه رو دیدم و دیدم که همه چیز خوب پیش رفته.اینو به فال نیک بگیر.امیدوارم بقیه شم خوب پیش بره.

حالم خوب نیست اصن...اما به شدت پیگیرتم.پست بذاری سریع میام میخونمت و با خوشحالیت خوشحال میشم.

 

سایت برای من مشکلی نداره و راحت باز میشه فقط اون دو روز که سراسری قطع شده بود باز نمیشد بعدش درست شد.

 

ممنونم آوا جانم .


عزیزم چرا حالت خوب نیست اخه منم میخوام بخونم نتونستم هنوز . فعلا در تلاشم انتشار رو باز کنم ولی امروز باید کلا هم بخونم هم بنویسم هر جور شده . 

بابا خوش به حالتون این چه وضعشه برا من چرا درست نشده ❤️

سلام مینای صبورم.این مدت میخوندمت اما چون شرایط روحیم مساعد نبود کامنت نذاشتم واست.الان بهترم و گفتم برات بنویسم که چقدر حالت رو درک کردم وقتی میگی روی لبه تیغ ایستادی.حتی اون حس بیچارگی و کلافه بودن رو.فکر کنم آدم وقتی میخواد از چیزی جدا بشه که روزگاری باهاش انس داشته و زندگی کرده یه دور برزخ رو تجربه میکنه!

من البته توی روزهای کلافگیم نمیتونم تنها بمونم و تنها راه نجاتم حرف زدنه!برا همین شروع میکنم به تک تک دوستان امنم زنگ میزنم و شرح ما وقع میدم...یه کاری که جدیدا انجام میدم اینه که حرف میزنم و صدامو ضبط میکنم.بعد حرفهامو گوش میدم و خودم،خودم رو تکذیب یا تایید میکنم...خلاصه آروم و قرار گرفتن پروسه زمان بریه عزیزم.کم کم عادت میکنی و بعد دلت راه میاد به شرایط جدید....اون لحظه ای که خیره موندیم به در بسته و حالمون خرابه اگر کمی سر بچرخونیم در دیگری میبینیم که بازه...اما مهم اینه که ببینی و بفهمی دنیا به اخر نرسیده و تو هنوز زنده ای!!من نود درصد اوقات وقتی حالم خرابه حتی حقیقتها رو انکار میکنم.همچین حال خرابی😑از گذشته درسشو بگیر و رد شو برو مینای قشنگم.روزهای بهتر هم میاد این روزهای قشنگ لایق وجودته.از خودت دریغش نکن.به زندگی تازه باید عادت کنی...😍من بر خلاف بقیه میخوام تبریک بگم بهت بابت زندگی جدیدت.نگران چاله چوله های روی قلبت نباش کم کم پر میشن.با آدمهای خوب و انتخابهای درستت.تو حالت بهتر و بهتر میشه و من برات از اینجا کلی حال خوب میفرستم.به آسمون نگاه کن...هر وقت آسمون رو دیدی یادت باشه زیر همین سقف آسمون سارا رشتی😄 واسه مینا لندنی😉دعا کرده و آرزوهای خوب داشته⭐⭐

سلام سارای عزیزم .

عزیز دلم اتفاقا امروز تو برنامه هام نوشتم چک‌ کنم ببینم شماره ی سارا رشتی رو دارم یا نه . 

میفهممت عزیز . منم بیشتر اوقات اینطورم اما تجربه بهم ثابت کرده وقتی سکوت میکنم و فقط تماشا میکنم حالمو بهتر میشم .
دارم سعیم رو میکنم زیبا .

دختر قشنگ . ممنونم ازت . ❤️

برا من مشکلی نداره دیگه

شاعر میگه خوشا به حالتتتتت ای روستایییی چه شاد و خرمممم … آره خلاصه ❤️

سلام جیجر، خدا را شکر، من یه مدت فکر میکردم اینستا نیستی اینجا هم نیستی تا اینکه دو سه هفته پیش اومدم دیدم اووو چه خبره من چقدر عقبم، شروع کردم به خوندن یه جاهایی کم آوردم فحش دادمت بعد چند تا یکی کردم، بعد دوباره برگشتم مطالب خوندم ولی نظری نتونستم بدم چون تو شرایطت بودن برام آسون نبود، روزهای سختی پشت سر گذاشتی و هنوز سرپایی باریکلا بهت، با شادیهات خندیدم و شاد شدم، با غمت غمگین شدم و برات ارزو کردم بهترین ها برات اتفاق بیافته😘

سونیا

سلام زیبا .

ممنونم از محبتت . ❤️

خوش خبر باشی همیشه مینا جون

حال دلت خوب باشه و بازم با خبرای خوب و حال خوب برگردی 

بیان برای منم چند روز اینطور بود. الان بهتره اما هنوز یکمی کنده و مثل قبل نیست

ممنونم عزیز دل .

برای من خیلی کنده . امروز از هشت صبح تلاش کردم قسمت انتشار رو باز کنم بعد از اینکه کلا به زور وارد مدیریتم شدم . الان ساعت دهه و تازه قسمت انتشار باز شده برام ❤️

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این کاشونه رو به بهانه ی زنده نگه داشتن ذوق نوشتن از زندگی درست کردم.
رسم مهمانی تو کاشونه ی من عشق ورزیدنه .
من به تو مهر و دوستی میدم و تو هم توی جهان پخشش کن :)
نویسنده ی این وبلاگ تمام تلاشش رو میکنه که با صداقت و بی پرده تجربه ی زندگیش رو قلم بزنه.
اگه مدل زندگی کردنش رو دوست نداشتی ، حتما میتونی دوستهای خوب هم اندیشه ی خودت رو تو کاشونه ی دیگه ای پیدا کنی و حالشو ببری.
عشق و دوستی من به تک تکتون :)

روی لینک من کی هستم؟ کلیک کن تا بیشتر منو بشناسی .
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان