اطلاعیه

عزیزانم سلام .

این اطلاعیه رو موقتا مینویسم براتون .

چندین روز بود بیان اصلا برام باز نمیشد . اصلا اون صفحه ی اصلی که توش نام کاربری و رمز ورودمو 

بزنم نمیومد . فکر کردم دنیای وبلاگ به چخ رفته :) 

برای شما هم همینطور بوده یا نه ؟ 

اگه یه وقتی اینجا بلایی سرش اومد چه کنم من و کجا بنویسم آخه؟ 

حتی الان که به سختی وارد شدم ، باز قسمت انتشار چند دقیقه طول کشید بیاد و اصلا نمیدونم این پست به ثبت میرسه یا نه .

الان تو راه دادگاهم و اگه وبلاگ کار کنه براتون تا شب پست میذارم هرچند که فردا جمعه است و جمعه ها کمتر کسی توی وبلاگه . 

میبوسمتون و دعام اینه مشکل وبلاگ حل بشه واقعا . 

۸ موافق ۰ مخالف

آقا اگه بیان خراب شد ، هر جا برمیگردی برگرد فقط خواااااهشا

اینستا برنگرد😟😟😟😟

چون توی ایران دسترسی بهش خیلی سخته

عزیزممم من نمیدونستم . باشه آدرس کانال تلگرام رو توی پست سی و یکم نوشتم عزیز❤️

سلام کجایی مینابله، ج و ج ... بروم ، روزی چند بار چک میکنم ببینم دادگاه چی شد میبینم هنوز این اطلاعیه هست من منتظرم😘

:))❤️

من آمده ام وای وای

نتونستی وارد وبلاگ بشی که پست ننوشتی؟

حالت چطوره قشنگ جان؟

بیا بنویس دادگاه چطور پیش رفت که نگرانتم ‌‌‌...

رهای عزیزم دقیقا مشکلم وبلاگ بود .❤️

میناجانم 

خوبی؟

نگرانت شدم.قرار بود بیای پست بنویسی.

امیدوارم همه چیز رو به راه باشه.

ماچ بهت ❤️

نمیدونم اگه اینجا به چوخ رفتش دوباره بیا اینستا و برامون اطلاع رسانی کن واقعا دیگه پیشنهاد بهتری ندارم.

پیشنهادت خوب بود . اگه اینجا به چخ رفت اینستا رو دوباره برقرار میکنم . البته کانال تلگرامم هم هنوز سر جاشه . ❤️

سلام، امیدوارم دادگاه به خوبی پیش رفته باشه، من کشته مرده اون اطلاعیه نوشتنت شدم دو تا توجه توجه، فوری فوری هم اضافه میکردی تنگش😅

مرسی زیبا :))) ❤️

سلام مینا

کانال تلگرام بنویس

نمیدونم پیامم میاد یا نه

عزیزم سلام بالاخره الان میتونم کامنت ها رو تایید کنم . فعلا که بیان داره درست میشه گویا . ولی اگه داغون شد برمیگردم تلگرام و اینستا ❤️

مینا از دیشب منتظرم چرا نمیایی بنویسی

استرس گرفتم:(

ایستیریس نگیر من اومدمممم ❤️

مینا جان من هم به سختی تونستم وبلاگ ت را باز کنم امیدوارم کامنتم برسه 

لطفا بیخبرمون نزار

ممنونم ازت اومدم دیگه ❤️

برای ما هم همینطوره مینا

بوی الرحمن میدهد بیان؟

خدا نکنههههه ❤️

سلام مینایی عزیزم برای ماهم همین بود مشکل داره

ولی الان کمی بهتر شده

آرزو میکنم نتیجه دادگاه مطابق میلت پیش بره عزیزم

مرسی زیبا ❤️

برای منم همینطور یود مینا خراب بود باز نمیشد خیلی چک‌ کردم تا امروز صبح دیدم اوکی شده... امیدوارم کار دادگاه خوب پیش بره و هرجور به صلاحه و باعث شادی قلب توعه ...و اینکه لطفا یه جای زاپاس داشته باش که اینجا نشد اونجا پیدات کنیم

باشه عزیزم حتما یه فکری به حال زاپاس میکنم ❤️

منتظر خبرهای خوبت هستم مینا جان..کلی انرژی برات می‌فرستم❤️❤️❤️❤️

ممنونم عزیز دل❤️

سلام قشنگم آره ما هم دسترسی نداشتیم...

خیلیا جهت اطمینان کوچ کردن روی کانال تلگرامی به نظرم تو هم یه جایگزین بذار حالا اگه تلگرام سختته مثل اینکه اسکای بلاگ میگن از همه خدماتش بهتره میتونی بری اسکای بلاگ

ان شا الله همه چیز به بهترین شکل پیش بره

ممنونم عزیز .

همینکار رو میکنم . آدرس کانال تلگرام رو باید توی پست بعدی بنویسم . 
ممنونم ❤️

اتفاقا منم نمی‌تونستم بیام وبلاگت 

کاری به جمعه و شنبه نداشته باش بنویس😉

 

 

عزیز من . آخرشم سه شنبه اومدم :)❤️

برای منم باز نمی‌شد. چند بار بهت سر زدم اما فکر کنم درست شده الان. 

بیا خبرای خوب بده بهمون. تو فکرتم. 

ممنونم ژاله ❤️

اره برا ما هم همین بود

 

مینا زنگ زده لودی من خواب بودم عزیزم ببخشید

خوبی؟ چ خبر؟ حتما بیا بگو برامون عزیزدلم

چه خوبه باهات حرف زدم بالاخره ❤️

مینا جانم سلام امیدوارم حالت خوب باشه

و تو دادگاه موفق بشی

من وترد بیان نمیشم که بدونم کار میکنه یانه

منتظرتم

ممنونم زیبا . اومدم امروز بالاخره ❤️

سلام عزیزم اره باز نمیشد برای من و تازه الان اوکی شد.. امیدوارم تو دادگاه اذیت نشی و بهترینا برای خودت و جنتلمن کوچولو اتفاق بیفته

ممنونم نگار عزیز ❤️

مینای عزیزم برای منم همینطور بود و مشکل از سایت بوده.

ظاهرا مشکل حل شده‌

منم خیلی ترسیده بودم که از دوستام دور بمونم و وبلاگو از دست بدم.

بی صبرانه منتظر پستت هستم عزیزم😍🙏🏻

واقعا اگه وبلاگ نابود شه باید چه کنیم . ❤️

مینا جان برای منم همینطور بود

کلا دیروز رو نتونستم وارد بشم

الانم هی میپره بیرون ازش

مشکل از خود بیان هست چیزی شبیه یه اختلال

حتی وبلاگهایی هم ک عضو بیان بودن و من آدرسهاشون رو حفظ بودم برام باز نمیشد.

 

منتظر پستت هستم

جمعه و شنبه نداره ، تو بنویس هروقت تونستی❤️

عزیزم مرسی از کامنتت امروز بالاخره اومدم . ❤️

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این کاشونه رو به بهانه ی زنده نگه داشتن ذوق نوشتن از زندگی درست کردم.
رسم مهمانی تو کاشونه ی من عشق ورزیدنه .
من به تو مهر و دوستی میدم و تو هم توی جهان پخشش کن :)
نویسنده ی این وبلاگ تمام تلاشش رو میکنه که با صداقت و بی پرده تجربه ی زندگیش رو قلم بزنه.
اگه مدل زندگی کردنش رو دوست نداشتی ، حتما میتونی دوستهای خوب هم اندیشه ی خودت رو تو کاشونه ی دیگه ای پیدا کنی و حالشو ببری.
عشق و دوستی من به تک تکتون :)

روی لینک من کی هستم؟ کلیک کن تا بیشتر منو بشناسی .
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان