پست سی ام

دوشنبه که Daiva  اومد خونه ام و رفت خیلی بهتر شده بودم . 

چقدر احتیاج دارم گاهی در این خونه به روی کسی باز شه .
یه مهمونی بیاد .یکی غیر من و کوروش رو این مبل ها بشینه...

از اونجا که حال و روزم خوش نبود چایی فلان درست نکردم .

 یه ظرف انجیر و توت و مویز و بادوم براش گذاشتم فقط . 

حرف زدیم یه عالمه . 

برام دعا کرد .

از کیس های کاری دیگه اش گفت .

گفت همین الانشم باید به خودت افتخار کنی .

گفت نمیدونی چقدر زن ها هستن از یه رابطه بد بیرون میان 

بعد باز وارد یه رابطه بدتر میشن ، 

قدر حمایت هایی که ازشون میکنیم رو نمیدونن ،

 چقدر نمیتونن از خودشون و بچشون مراقبت کنن . 

بهم گفت من اصلا نگرانت نیستم تو هم از نگران زندگی کردن دست بردار .

 حالت خوب میشه و میدرخشی .

پول خوب درمیاری و همیشه بابت این روزها به خودت افتخار میکنی … 

بهم گفت همه ی هم و غم الانت رو بذار رو ماشین خریدن . 

بذار زندگیتون عوض شه . 

بهش گفتم باشه . 

 

بعد دیگه رفت و منم زدم بیرون . 

یه ساعت زودتر از برداشتن کوروش از مدرسه بیرون زدم . 

یه چیزی برای پست کردن داشتم و بعدش خیلی قدم زدم . 

زیر بارون نم نم . روی خیابونای خیس . 

از وسط درختا و جوونه ها و شکوفه ها و گلها . 

ایستادم زیر درخت ها و آواز پرنده ها رو گوش دادم .

 و بابای کوروش رو از اون انبار بیرون آوردم چون میدونستم فرار ازش عواقب بدی داره . 

گذاشتم فکر هام بیان 

تماشا کردمشون . بیشتر از همه به فیزیک بدنش فکر کردم .

 به بازوها و سینه هاش . جایی که بهش پناه میبردم همیشه. 

به این فکر کردم چه روزهایی چه شبهایی از سر کار اومده 

من نشستم کنارش و همونجور که سرش رو روی پام نازمیکردم عمیق خوابیده .

 به پشت پلکهاش که بوسه گاهم بود فکر کردم .

 به مدل لبهاش موقع گریه ها فکر کردم .

 به گرماش . به لطافت و ظرافتش که تو هر مردی نیست . 

به گوشهاش فکر کردم . دیگه یادم نمیاد نرمی گوشهاش چسبیده بود یا جدا ؟ 

جای خال های بدنش رو فراموش کردم . 

ولی فرم ناخن های دستش رو خوب یادمه . 

من خیلی زیاد خیلی زیاد تو حسرت اون دستها سوخته بودم .

 سعی کردم به چراییش فکر نکنم و فقط اینو ببینم 

که دوست نداشت دستای منو بگیره . 

به پلک زدنهاش که وقت عصبانیت عوض میشدن فکر کردم .

به مدل خندیدنش وقتی چیزی میخورد فکر کردم .

به چینی که دور چشمهاش موقع خنده میفتاد . 

با همه ی اینها خیلی چیزها از یادم رفتن . 

یه سری جزییات دیگه فراموش شدن . 

به همه ی اینها نگاه کردم . 

بدون اینکه از خودم دربیام‌. بدون اینکه خیلی ناراحت بشم . 

این به یادم اومدنش رو تماشا کردم و تموم شد .

 

میدونم باز به یادم میاد .از جنبه های دیگه یا دقیقا به همین صورت .

 سعیمو میکنم بذارم یادش بیاد و بره . 

 

بعدش کوروش رو برداشتم و تو‌راه خونه باهاش به حد مرگ دویدم . 

صبحانه نخورده بودم . نهار نخورده بودم . تشنه بودم ولی دویدم . 

باهاش خندیدم . وسط پارک تو آغوشم گرفتمش . 

حرف زدیم . کرم خاکی رو وقتی میرفت خونشون نگاه و تعقیب کردیم .قاصدک فوت کردیم .

توی راه بهم گفت حیوونا روخیلی دوست دارم . 

بعد گفت تو و حمید رو هم خیلی دوست دارم ناراحت نشو :) 

 

دیگه وقتی رسیدیم خونه داشتم بیهوش میشدم . 

با اینحال چیزی نخوردم . کف اتاقم دراز به دراز افتادم فقط . 

هفت که شد با کوروشم شام خوردیم .

 نمیدونم بابت گرسنه موندن بود یا چی کلا حالم بشدت بد بود و تهوع داشتم . 

حمید برامون گوجه سبز خریده بود 

نشستیم مادر پسری اونم‌خوردیم و خودمم ازگیل خریده بودم اونم خوردیم وکوروش خوابید .

 

دیگه یه کم با خواهرم چت کردم . 

شوهرش میره ایران برای دو هفته .

حالا اگه من بی زنگ زدن میرفتم هزارتا حرف بهم میزد .

دیگه آبجی میگفت کیک تولد کوروش رو خودت درست کن کیک خیلی گرون شده . 

اولش گفتم نه یه دونه بچه است گناه داره ولی الان فکر کنم بد نباشه . 

من همین الانش باید برای هدیه کوروش صد و پنجاه حداقل بدم . 

بعد تازه برگردیم میخوام با حمید و دو تا دیگه از دوستامون

 باز برای پسر تولد بگیریم . برای مدرسه اش باید یه بسته شکلات بخرم . 

برای منچستر رفتن هم بجای بلیط قطار اتوبوس خریدم که چهل پوند صرفه جویی بشه . 

بچم کتونی نداره باید براش بخرم . خودم کتونی مشکی ندارم . 

خلاصه که پنجاه شصت تا پول کیک میشه میتونم به جاش خودم درست کنم . هان؟ 

 

شبش حالم هی بدتر و بدتر شد . 

قبل خواب کوروش بهش گفتم مامان اگه یه روز حالم خیلی بد شد 

افتادم کف خونه میدونی باید به چه شماره ای زنگ بزنی؟

 گفت آره فلان ؟ گفتم آره و بعد چی میگی ؟ گفت میگم 

My mum is dying . 

خلاصه که خودم رو هرجوری بود زود خوابوندم . 

صبح بیدار شدم باز کوروش رو‌بغل خودم پیدا کردم . 

دیگه نمیدونم با این جوجه چه کار کنم .

هوا بی نظیر بود ولی من کمی بی انرژی بودم . 

کوروش بعد صبحانه تا وقت مدرسه نیم ساعت وقت داشت . 

اصرار داشت پلنگ صورتی ببینه ، 

من از این سر صبح کارتون دیدناش زخم خوردم قبلا ولی باز بهش اجازه دادم .

وقت رفتن که شد شروع کرد که بذار یه دونه دیگه ببینم و زد زیر گریه و ما دیرمون شده بود . 

من دیگه دیوونه شدم .

 کلی غر زدم که بی خود بهت اجازه دادم کارتون ببینی همیشه همینکارو میکنی ، 

اونم میگفت فقط میخوام بهت یه چیزی نشون بدم .

گوشی رو دوباره روشن کردم گفت میگم منو از این پارکها ببر . 

اون پلنگ صورتی خاک تو سر یه زمین گلف گمونم رفته بود .

دیگه همونجور با عصبانیت از خونه زدم بیرون . 

اونم همینجور یکسره شبیه گریه حرف میزد که توچقدر مامان بدی هستی 

که میگی دیگه نمیذارم کارتون ببینی صبحا .

 جوابشو نمیدادم ولی خوب رو مخم بود . 

 

رسیدیم مدرسه و لحظه ی بسته شدن درها رفت داخل و من برگشتم . 

درحالیکه به کلی بهم ریخته بودم و عصبانی بودمو دوست داشتم نعره بکشم .

برای خودم دو لیتر آب درست کردم و 

دیگه روز آخری بود و باید برای امتحان زبان امروز آماده میشدم . 

دفتر و جامدادی و لپ تاپ رو چیدم روی زمین و اول یه سر به وبلاگ زدم . 

موجا پست گذاشته بود و درمورد یکی نوشته بود

 که حامله است و اسم بچه ی تو دلش هست نیکی . 

یهو عاشق اون اسم شدم . بعد پرت شدم عقب . 

پرت شدم تو زمانی که دوست داشتم سه چهارتا بچه داشته باشم . 

من عاشق خانواده ی شلوغ داشتن بودم .

میخواستم دو تا بچه اول رو پشت سر هم بیارم . 

یعنی اگه بابای کوروش نرفته بود صد در صد من این حماقت رو کرده بودم .

(منظورم با شرایط زندگی خودمه نه که پشت هم بچه آوردن حماقت باشه )

با اینکه اون رویا از دست رفته و من دیگه به ازدواج هم فکر نمیکنم 

چه برسه بچه داشتن و 

همین یه تجربه کنار تمام عشق و بی نظیریش برای من کنار رنجهام بوده 

که اصلا مطلقا از بچه دار شدن هم بیزارم ،

 باز رفتن تو فضای اون رویا درمورد مینای گذشته برام دلنشینه . 

فکر دختری به اسم نیکی برام دلنشینه .

وسط رویا پردازیم از بابای کوروش بشدت خشمگین شدم . 

با خودم گفتم نه فقط تو زندگیم که تو رویاهامم تر زد . 

بعد باز آروم شدم . به این فکر کردم اونم حتما رویاهایی داشت .

به این فکر کردم نه اون میخواست این ازدواج رو خراب کنه نه من . 

ولی هر دو سهل انگاری کردیم و منصفانه اون خیلی خیلی بیشتر . 

دیگه بعدش نشستم سر درسم مثلا . 

یه نوشتنی برای پرزنت کردن داشتم که خیلی وقت پیش نوشته بودمش 

و توی لپ تاپ بود .

 آقا لپ تاپو روشن کردم که پیداش کنم و حفظش کنم 

هر چی گشتم نبود که نبود که نبود . 

منو میگی؟ کارد میزدن خونم در نمیومد . 

تا وقت دنبال کوروش رفتن پای لپ تاپ و  وبلاگ بودم .

هزاران عکس اون تو هست که من بیشترشو یه دور دیدم :/

دیگه پاشدم یه حمام کردم و نهار خوردم و یهو صدای آلارم آتیش برای تخلیه ی ساختمون اومد . 

انقدر گوش خراشه که خدا میدونه .

  کسی اینجا اجازه نداره تو خونه اش چیزی بکشه 

ولی اینجا یه زوج هستن خیلی هم باحالن و خوش مشرب ولی گل بازن .

 حالا اینا رو من میشناسم حتما آدمای دیگه ی دودی هم هستن 

. ولی خوب دیگه مغزهاشون انقدر نخودیه که حالا تو خونه میکشن 

نمیکنن اون دستگاه حساس به دود روبپوشونن .

 دیگه فورا آتشنشانی اومد و چون اولین بار نبود

 من میدونستم باز یکی تو خونه اش چیزی کشیده و ربطی به آتش نداره 

. دیگه نیم ساعت زودتر رفتم بیرون . 

رفتم وسط پارک استون تو اون آفتاب دراز کشیدم . 

چشمامو بستم .

 دیگه آفتاب که تموم شد منم قدم زنان رفتم قبرستون رو به روی پارک . 

همون که تو حیاط کلیساست . اونجا قدم زدم و خلوت کردم .

 دروغ چرا دلم اصلا حالش خوب نبود . 

 

بعد رفتم کوروش رو بردارم که معلمش گفت امروز کوروش شدیدا رفتارش بد بوده .

 کارای مسخره انجام داده و هیچ حرف گوش نداده و 

محض اطلاع شما قراره فردا از زمین بازی محروم شه که درس عبرت شه براش . 

کوروش دو تا دوست تو مدرسه داره بلای جون منن .

 حتما باید مدرسه ش رو عوض کنم . 

ماجرای باقالی ها هم باپیگیری من تموم شد و همشونو کندن 

. دیگه وقتی رسیدیم خونه اول من برای کوروش نوشتم :

I will behave good tomorrow. 

و دادم ده خط بنویسه و همشونو بعدش با صدای بلند برام بخونه . 

البته قبلش حرف زده بودم باهاش . 

دیگه بعدم که اون رفت سراغ گوشی و منم موندم با کارای کالجم . 

تلاش کردم یه پاورپوینت برای پرزنتم بسازم ولی نشد 

. یعنی‌ نتونستم همزمان که خلقش میکنم همونو تایپ کنم و دسته بندی کنم 

. لازم داشتم اول رو دفتر بنویسمش . 

یه چیزخیلی سطحی و مختصر نوشتم و اون تحقیق برای بحث گروهی 

رو هم مختصر انجام دادم چون اصلا هیچ نظرشخصی

 نمیتونستم بهش اضافه کنم انقدر که عنوان بد بود .

دیگه عصرم همینجوری گذشت و بعد با کوروش سر گوشی دعوامون شد 

و بعد شام خوردیم و بردم کوروشو بخوابونم. 

میخواستم دیر بخوابم که پرزنتم رو مرور و حفظ کنم ولی نتونستم .

 کنار کوروش خوابم برد . یه بار یک و نیم شب بیدار شدم

،یه بار سه یه بار چهار یه بار قبل پنج و خود پنج و شش 

و نهایتا شش و نیم تمومش کردم این بازی کثیفو . 

داشتم فرار میکردم از نشستن سر درسم . 

شش و نیم نشستم بالاخره 

. به جای حفظ کردن عنوان ها رو نگاه کردم و جلوآینه حرف زدم . 

توی کالج باید جلو دوربین حرف میزدم رو به بچه ها . 

با خودم گفتم من ذهنم خلاقه . حرف زدنم خوبه . 

به خودم اعتماد میکنم 

. یه نگاه به عناوین میندازم و میذارم پرزنتم همون لحظه خلق شه 

. و همه چیزو بستم . 

آرایش کردم 

. دوست داشتم دامن کوتاه مشکیمو میپوشیدم و شومیزی که بهش میاد 

.ولی جفتشون خونه ی حمیدمونده بودن 

. فقط عشق اینو داره دو تا دونه از لباسای منم تو جا لباسیش باشن .

 البته من چند بار شده اونجا بودم یهو مهمون میخواسته بیاد

 من یهو گفتم وای من چی بپوشم برای همون میگه . 

من همیشه با تیپی در حد پیژامه ی بابام پیش حمید گشتم . ساده و ژولی پولی 

یعنی اگه یه درصد فکر میکردم یه روز داستان اینجوری میشه یه کم عین آدم میپوشیدم خوب :) 

خلاصه که جین آبی تیره با یه شومیز سفید با خطهای عمودی آبی پوشیدم 

.کوروشو مدرسه گذاشتم و رفتم . 

اونجا یه گروه شدیم من و یه خانم از افغانستان و یه خانم از ایتالیا و یه خانم انگلیسی و یه خانم آفریقایی . چقدرگروه خوبی بودیم . 

خیلی سطح انرژی بالا بود و منم زود یخم شکست 

و از هرچی هست و نیست رها شدم و فقط توگروه بودم . 

 

فکر کنم حرف زدنم حتی از نوشتنم بهتر باشه 

. با اینکه هیچی برای رجوع بهش نداشتم شروع کردم حرف زدن 

و وقتی تموم کردم همه برام دست زدن و گفتن چقدر الهام بخش بوده حرفام . 

موضوعم این بود چطور یه جنگنده باشیم . 

من یه جنگجو ام نیستم ؟ 

به نظر خودم که هستم . 

دیگه یه عالمه بعدش با بچه ها نشستیم حرف زدیم و معلممونم وسط بود

 . خیلی خوش گذشت . 

اول به حمید پیام دادم و گفتم . 

چقدر دوست داشتم بود و میرفتیم سنتر قدم میزدیم . 

اما سر کار بود . منم گفتم تنها برم سنتر. 

حمید پول داده بود و دو تا چیز گفته بود از طرفش برای کوروش بخرم که رفتم اونا رو خریدم .

وسایل تزیین کیک تولد خریدم .

یه ساندویچ فلافل با دوغ خریدم 

و رفتم تو یه آفتاب خفن ولو شدم جلو کلیسای مرکزی 

. داشتم از گرسنگی پس میفتادم.

بعدم رفتم خونه که هدیه ها رو قایم کنم بعد برم دنبال کوروش . 

از اونجا مستقیم رفتم خونه ی حمید .

تا از سر کار برگرده من یه قورمه ی بی نظیر بار گذاشتم

، تو حیاطش بذر گلای تابستونی پاشیدم و با کوروش بازی کردم تا اومد . 

دلم براش تنگ شده بود یه جورایی

. جدیدا دارم به چشم نا برادری نگاهش میکنم و شکل رفتارم باهاش عوض شده

. اونجوری که دلم میخواد تو یه رابطه باشم دارم رفتار میکنم و

صد برابر رفتار حمید و مدل عشق و اخلاصش بهم برمیگرده . 

همینا دیگه . 

همینقدر دقیق و با جزییات . 

خیلی خوشحالم این امتحان به سر رسید

 و این ترم بعد یه سال سهل انگاری معلمم بالاخره بسته شد . 

باید ببینم میتونم لول بالاتر رو یه مرکزی نزدیک خونه ی خودم پیدا کنم

 برای سپتامبر یا نه ؟ 

و هم اینکه باید ببینم میتونم درس caring رو همزمان با اون زبان بخونم یا نه . 

تا خدا برام چی بخواد . 

میبوسمتون .

 

 

۴ موافق ۰ مخالف
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

********************@gmail.com

 

این ایمیلمه

عسلم ایمیلت رو چک کن ❤️

چقدر خوبه که یکیو پیدا کردی که بباد خونه ات،باهم حرف بزنید،دوستت راست میگه،تو شرایطتت خوب و بهتر میشه،چون تو یک جنگجویی،

اون قسمت نگاه کردن به افکار و احساساتتم خیلی دوست داشتم،نمیدونم برای من کارکرد داشته یا نه

نه اونجوری نیست زهره ، این خانم ساپورت وورکر منه . برای یه سازمان حمایت از زنای مجرد کار میکنه . این خونه رو با کمک این خانم گرفتم اینکه خونه ام میاد درواقع داره کارشو انجام میده . 

مرسی عزیز
اون قسمت نگاه کردن باید آگاهانه باشه که کار کنه زیبای من . 
تمرینش کن یکی دوبار . 
میبوسمت ❤️

دیوا راست میگه درآمد خوب حالِ خوب میاره :) 
البته خوب درس و اینات هم هست ... اونم مهمه :)

میدونی مینا ؟! 
من احساساتم مث تو نیست واسه همین یه خورده درکش برام سخته 
تو اون پست درگوشی من که اونا رو برام گفتی ... فکر میکردم اگر طرف من اینجوری بود 120% الان ازش متنفر بودم با تک تک سلولای بدنم !
نمیگم افسرده و ملول و بدبخت نمیشدم ... شاید تو خیلی خوب هندل کردی و من از تو بیشتر میشکستم ! اما من متنفر میشم مینا ...

تو چجوری به سر و گوشش و آغوشش و اینا فکر میکنی ؟! :(
این آدم تو رو ابیوز کرده به مدل های مختلف ! به نظر من حتی اون چند لحظه ای هم که اجازه میدی از انبار مغزت بیاد بیرون بهش فرصت دادی اون لحظات تو رو هم خراب کنه !
شاید یه روزی که مینا تفکر متفاوتی هم داشت حتی میتونست خاطرات قشنگ با اون آدم بسازه بله ولی مینا الان حتما با وجودش آزار میبینه ... به جلو و فرداهای خودت و کوروش فکر کن اون آدم کاملا گذشته توئه !

منم یه بار برا بنیامین خودم کیک درست کردم 
خیلی خوشمزه شد کیکش با این که بار اولم بود ^_^
حتما اینکارو بکن خیلی آدم رو خسته میکنه اما خاطرش و طعم قشنگش میمونه ....

میگم مینا کوروش بیش فعال نیست ؟!
تا حالا در این زمینه از دکترش پرسجو کردی ؟! بخاطر رفتارای تو مهدش میگم :)

کالج رو سفت بچسب ...
از تو خیلی کارا بر میاد دختر
که آینده بابت این روزا از خودت تشکر کنی :):*

درآمد خوب حال خوب نمیاره راسینال ، ولی استرس درآمد نداشتن رو از روی دوش آدم برمیداره و تجربیات خوب برای آدم میسر میشه . ولی منظورم اینه خیلی آدمها درآمد خوب دارن ولی حالشون قشنگ‌نیست .


متوجه ام ریحانه . من کلا دلم متنفر نمیشه . شده از باباش بخاطر اون همه موج منفی بدم اومده چند روز ولی کافیه اون آدم دیگه بهم مداوم آسیب نزنه ، تموم میشه میره اون حس بد اومدنم .
البته اینو بهت بگم که این سبک دلتنگی ربطی به اون حرفهام نداره . ببین اصلا توی دلتنگیم هیچی که مربوط به تماس ها و امس های جنسی باشه نیست . اصلا فکرش حال دلمو بهم میریزه . یادته که یه بار گفتم دلم میخواد رو بدن خودم اسید برسم که یه روزی اونجوری لمس شده . ولی خوب برای اون حس و خصوصا مدل عشق ورزی خودم توی نوازش کردنش و به آغوش رفتنش دلم تنگ میشه گاهی . خصوصا که خوب مدتهاست نمیتونم اون مدل محبت رو به کسی بکنم و یه عالم عشق ورزی توی دلم انباشنه شده . 
منم کیکایی که درست میکنم خیلی خوشمزه میشه ولی قیافه نداره 😂 یادته یه بار بهت گفتم ناخن کاشتنم خیلی خوبه بعد قسمت تزییناتش کم میارم ؟؟ کیکم دقیقا همونه 😁

کوروش یه سری فاکتورا داره که به بیش فعالی شبیهه راسینال و پارسال یه بار یه دکتر دیدش ولی گفت این بیش فعالی نیست . من خودم دوست دارم یه دکتر دیگه دوباره ببیندش . کلا حس میکنم یه چیزی توی کوروش درست نیست ولی دیگه نمیدونم چجوری کمک کنم .
مرسی زیبای من ❤️

سلام بر مینای جنگنده‌

هر چند میدونم خودت خیلی عالی هستی

ولی من میتونستم کمکت کنم مینا جونی

تو کامنت هم پیشنهاد دادم 

چقدر استرس کشیدی سرش ولی خوب لحظه آخر هندلش کردی

منظورم قبل آرایش کردن هست

 

این مدت نرسیدم برات کامنت بذارم

ولی خیلی تو ذهنم با تو حرف زدم.

 

پست های قبلی میخواستم برات بنویسم

مینا این فیلم ترسناکی که داری میبینی را من قبلا دیدم

ی جایی تموم میشه

ی جایی تیتراژ 

بالا میاد و می نویسه با شرکت مینا

در نقشه مینا جنگنده:)))

بعد فقط ترس و اضطرابه دیدن فیلم هست 

و اون هم کم کم اثرش کم میشه

اینکه چقدر؟

دست خودت هست

سلام بر جنگنده ی جنگنده ها.

ممنونم از سخاوتت بهی . منظور من از تکلیف نوشتن این پرزنتیشن نبود و برای درس دیگه تکالیف دیگه دارم . 
دارم میرم منچستر الان و وقتی برگردم یه بار دیگه میشینم سرشون و کمک میگیرم هرجا شد . 
بیشتر حس میکنم زبانم نمیکشه که بفهمم چی به چیه . وگرنه این بچه هایی که سالهاست اینجان هیچ مشکلی ندارن .

وس من فقط تو ذهنم با دوستهای وبلاگی حرف نمیزنم :) 

واقعا ممنونم اینا رو مینویسی برام بهی . خیلی کمک میکنه .
میبوسمت ❤️

ای جون به این خانوم که دوباره سر پا شده😘❤️😘❤️😘❤️

جون به تو قشنگم ❤️

مینتی عزیزم سلام‌امیدوارم حالت خوب باشه

خوشحالم کردی با این پستت

الهی شکر برای همه چی

درسته که فردا یه روز تازه ست

البته که تو جنگجویی عزیزم

ممنونم ازت عزیز که هستی :) 

میبوسمت ❤️

حس این پستت رو خیلی دوست داشتم با اینکه توش از دعوا با کوروش گفتی و همه چیزش گل و بلبل نبود ولی به وضوح توش پیشرفت رو میشد دید و برای همینم برات خوشحالم که هر چقدرم سخت و آهسته، داری خودت رو میکشی جلو و پیشرفت میکنی. 

امیدوارم که حالت هر روز بهتر شه و بیشتر بتونی پیشرفت کنی چه از لحاظ روحی، چه از لحاظ درسی، رابطه و ...

دعوا با کوروش کم و بیش همیشه هست . یعنی یه قسمت طبیعیه 

ما با هم قرار گذاشتیم هرکدوم عصبانی شدیم اون یکی بهش یادآوری کنه الان عصبانی هستی ، مفس عمیق بکش و آروم شو بعد حرف بزن .ولی خوب پیش میاد که جفتمون هم زمان قاطی کنیم :) 
دارم خودمو میکشم ولی نمیدونم اسمش پیش رفته یا نه ؟ 

ممنونم زیبا ❤️

مینا روند بهبودیت حالم خوب میکنه 

اینکه داری بهتر میشی و چقدر خوب از پسش داری برمیای واقعا برام لذت بخشه اصلا بهم انگیزه میده یه جاهایی کم کاری نکنم 

در موردنیکی بگم امیدوارم یه روز مادر نیکی بشی:)

دختر داییم بسیار ادم لطیف و انسان واقعی هست از اوناکه دنیا رو قشنگ میکنه به نظرم نیکی رو اون باید به دنیا میاورد:))))

هرچندپسرش شبیه گراز وحشیه:))) تازه داره یکم شبیه گوزن میشه 

میشه بغلش کرد بوسیدش تمام مدت میگه ناراحتم ازتون و حوصلم سررفته:)) 

از نظر من یه جنگنده هستی:))(استیکر  فیگور بازو لدفا)

مرسی عسل.

حرکتم خیلی مورچه ایه موجا و گاهی خودم دیگه نمیتونم ببینمش اما در کل میدونم داره بهتر میشه انگار …

ممنونم موجا ولی دیگه اون رویا برای همون زمان بود . تازه دیروز یادم افتاد چقدر دوست داشتم مادر هما هم باشم :) 
الان راستش بهش فکر میکنم یه روز که دستم به دهنم رسید بتونم بچه به فرزندخوندگی بگیرم اما پروسه ی حاملگی و زاییدن و اینا دیگه یجورایی مال من نیست .
دیووونه گراز وحشی چیه آخه :) 

میبوسمت ❤️

خیلی خیلی از خوندنت لذت بردم مینا

از کلام daiva باهات..

از بداهه ت تو حرف زدن منتظر بودم از جنگنده فلان بگی که زود اینجاشو تمام کردی 😅

و کلا از اون لم دادن‌هات تو طبیعت..

با وجود هرچیزی که خودت میبینی،، از بیرون زیبایی... 

سایه باید بشینی حرف زدن دیوا رو ببینی خیلی قشنگه :)


راستش میخواستم بگم اما داشتم تند تند مینوشتم گفتم از این قسمت بگذرم :) ولی یه چیزی که همون موقع اومد و باهاش کیف کردم این بود : یه جنگجو باید بدونه کی باید دست از جنگ بکشه و با چی نجنگه و فقط بپذیردش … 

ممنونم تو نگاهت قشنگه سایه جونم ❤️

خیلی خوشحال شدم بابت امتحانت. واقعا برات دعا کرده بودم که موفق بشی و رد شه بره. 

چه پست خوبی هم بود جز جر و بحث با کوروش که برای ما مادرا طبیعیه این چیزا. واقعا قسمتی از رشدشونه دیگه. پس می‌گذریم ازش. برای خودت و حمید هم آرزوی ساختن اون رابطه‌ای که دوست داری می‌کنم. ما فرصت ساختن رابطه به شکلی که ازش لذت ببریم رو خیلی وقتا به دلیل شرایط و چیزای دیگه از دست دادیم.

تولد پسرک هم از حالا مبارک باشه. من همیشه کیک تولد دخترمو خودم درست می‌کنم. نه که خیلی حرفه‌ای باشم اما قسمت مهمی از خوش گذشتن تولدش اصلا همین درست کردن و تزیین کیکشه. هر بارم کلی فکر می‌کنم چی کار کنم. 

 

بی اندازه ممنونم ژاله جان .


درسته یا فرصتشو از دست دادیم و میدیم یا بلد نیستیم .یا ادم اشتباهی انتخاب میکنیم ..
ممنونم از تو قشنگم .
کوروش عاشق کیک خامه ای های بیرونه ژاله . به اطف حمید یه فروشگاه پیدا کردم که برای کوروش کیک بخرم پولشم زیاد نباشه مزه شم فوق العاده باشه . 
کلا از وقتی اومدم انگلیس مثل آواره ها برای بچه تولد گرفتم . 
امید به خدا وقتی خونه مال خودم شد یه تولد حسابی براش میگیرم دیگه . ❤️

سلام میناجانم...

آخ که چقدر بهم میچسبه آخر شبایی که میام وبلاگم رو چک کنم و میبینم که اون بالا ستاره دار شد...بعد آرزو میکنم اون وبلاگ آپ شده تو باشی که موقع خواب پستت رو بخونم....

 

این پست حال و هوای بهتری داشت...خداروشکر که حالت بهتره.

من مطمئن بودم که بهتر میشی و از پس امتحان زبانت هم برمیای.

دلم میسوخت وقتی گفتی که میخوام درسو ول کنم و این حرفا...

تسلیم نشو تو قوی تر از اونی هستی که حتی خودتم فکر میکنی.

 

اوخیی چقدر برام جالب بود که تو روهات بچه زیاد داشتی...

راستش من حتی تو رویاهامم بچه نداشتم هیچ وقت.ینی اصلا بهش فکر نکرده بودم که بچه داشته باشم...دختر باشه یا پسر...هیچ وقت خودمو مادر تصور نکردم... نمیدونم چرا...

 

در مورد کیک تولدم مطمئنم که یه کیک خوشگل درست میکنی و خیلیم از کیک آماده بهتر در میاد... 

 

خوشحالم که رابطه ت با حمید خوب پیش میره.انگار قبلا یه چیزی جلوتو میگرفت و الان داری سعی میکنی بیشتر خودتو رهاکنی و خودت باشی... این خیلی خوبه...

توام حق داری یه رابطه ی سالم و خوب رو تجربه کنی.مخصوصا حالا که کوروش حمیدو دوس داره حتما به خودتون فرصت بده.

 

مواظب خودت باش دوست قشنگم.

همیشه در اوج باشی رفیق.

سلام آوا جان .

مرسی مرسی کامنتاتم به من میچسبه .

اونی که نگرانش بودم و فشار میاورد زبان نبود درس caring بود زیبا . هنوزم بابتش استرس دارم 

آره من چون خودم از یه خانواده پرجمعیت اومدم دوست داشتم خونه همیشه شلوغ پلوغ باشه . 

تو تنها نیستی خیلی ها مثل تو ان . دور و زمونه عوض شده دیگه مادر شدن تو این دوره فقط برای کساییه که میخوان تو سنگر خونه باشن و تربیت کنن و از خانه داری لذت ببرن . 

کیک رو خودم نمیپزم برنامه عوض شد آقا :) 

خیلی درسته این حرفت . الان بیشتر راحتم . 


ممنونم زیبا ❤️

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این کاشونه رو به بهانه ی زنده نگه داشتن ذوق نوشتن از زندگی درست کردم.
رسم مهمانی تو کاشونه ی من عشق ورزیدنه .
من به تو مهر و دوستی میدم و تو هم توی جهان پخشش کن :)
نویسنده ی این وبلاگ تمام تلاشش رو میکنه که با صداقت و بی پرده تجربه ی زندگیش رو قلم بزنه.
اگه مدل زندگی کردنش رو دوست نداشتی ، حتما میتونی دوستهای خوب هم اندیشه ی خودت رو تو کاشونه ی دیگه ای پیدا کنی و حالشو ببری.
عشق و دوستی من به تک تکتون :)

روی لینک من کی هستم؟ کلیک کن تا بیشتر منو بشناسی .
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان