پست بیستم

 

یه روز که ساوه زندگی میکردم ، نفیسه و زهره اومده بودن کمکم برای سر و سامون دادن به زندگیم وسط بچه داری .

(و بذار بگم چقدر همیشه قدردانشون هستم و چقدر با شکرگزاری از اون روزها یاد میکنم .اگه نبودن من چی کار میکردم ؟)

نفیسه تو آشپزخونه بود که شروع کرد به خوندن لیست کارهای روزهای پیشم از سر کنجکاوی . یهو گفت آخه میوه خوردن هم شد کار که براش یادآور میذاری؟؟؟

الان هم هر کس لیست کارهای منو بخونه ممکنه چیزهای عجیب پیدا کنه .

از میوه خوردن بگیر تا آب خوردن و شارژ زدن هندزفری . من اگه ننویسم باید آب بخورم واقعا نمیخورم .یادم میره . بعد به خودم میام میبینم دو روزه اصلا آب نخوردم!

من از اونام که میرم بیرون یهو میبینم عه پول نبردم. یا رفتم خونه ی کسی شارژر نبردم . یا کارت کالجم رو برنداشتم و جلو در میرسم و انتظامات خفتم میکنه تازه یادم میاد چیز به این مهمی رو یادم رفته .

قبلا همه بهم میگفتن یه روزی بچه تو جا میذاری خونه میری بازار . یعنی در این حد!

 

این چند روز سعی کردم با اینکه حالم بده ولی سر و سامون بگیرم . سعی میکنم به الان فکر نکنم. با خودم میگم اگه من این کارو انجام بدم یا ندم سال دیگه چه مینایی ازش ساخته میشه ؟

مثل همین مدیتیشن . حالمو خوب نکرده اما سعی میکنم ولش نکنم .چون من مبتدی ام و میدونم سال دیگه ممکنه بگم سنگ بنای حال و شادی امروزم مدیتیشنی بود که سال پیش شروع کردم .

یکی از بچه های وبلاگ رفت نصبش کرد و خوب تو ایران قابل استفاده است بچه ها . اگه زبانتون خوبه نصب کنید شما هم . اسمش بود :

Balance

و آیکونش یه حرف B هست .

توی گوشی قدیمیم هم نصبش کردم و میذارم کوروش باهاش مدیتیت کنه .

یه جوجه رو در نظر بگیر نشسته وسط اتاقش و شمع جلوش روشن کرده و نفس عمیق میکشه ... خیلی نازه :)

 

از دیروز یه اپ جدید هم نصب کردم . اسمش هست : Fabulous

گمون نکنم تو ایران قابل استفاده باشه ولی عالیه.

کلا هر چیزی که باعث بشه آدم پیگیر خودش بشه عالیه .آدم وقتی فراموش میکنه کیه چه کارهایی میتونه انجام بده و چیا داره ،کم کم اون خود فراموشی میبلعدش. وقتی ما اصل رو فراموش میکنیم انقدر بازی های رنگارنگ تو دنیا هست که به راحتی جای متن و حاشیه تو زندگیمون عوض میشه و ما گم میشیم .

 

توی این اپ جدید با سوالهایی که اولش جواب میدی ، بهت یه برنامه ی شخصی سازی شده میده . کمک میکنه که روتین سالم و خوبی خلق کنی . مثلا اولین چیزی که برای من ساخته آب نوشیدن بعنوان اولین کار هر صبحه. شبا ساعت نه پیام میده که مینا یه بطری آب بذار بغل تختت . هفت صبح هم میگه بخورش :) من هنوز کشف نکردم ساعت یادآور صبحش رو چجوری میتونم جلوتر ببرم . چون صبحا زودتر از هفت بیدار میشم من .

بعد یه قسمت داره مثل پادکست .خیلی خیلی خوبه .

بعد از طرف مینای یه سال بعد بهم نامه میده ، اون مینایی که من براش غش میکنم .

خلاصه که از خودم راضی ام آقا . درسته که حالم هنوز خوش نیست . درسته که صبحا با بدخلقی از خواب بیدار میشم انگار که از دنیا طلب کارم که همش شب باشه ، درسته که بی اندازه دوست دارم همش ولو باشم و بخوابم و نخورم و نپزم و نشورم و نروبم و بیرون نرم ... اما تلاشمو کردم و از اون انفعال خودم رو بیرون کشیدم .آروم و یواش اما حرکت میکنم .

 

پنجشنبه خونه رو یه آب و جاروی سطحی کردم . خودم و کوروش رو حمام دادم . به موهام روغن زیتون زدم . بی اندازه دوست دارم موهام رو ماشین کنم . حداقل دورش رو کامل ماشین کنم . اصلا مدل موهامو دوست ندارم الان .از حموم میام حتما باید یه سشوار بهش بزنم یا جایی رفتنی اتو بزنم . کلا هم دوست دارم سر ماشین شده رو تجربه کنم .حالم از این حرفها که زن باید این جور و اونجور باشه بهم میخوره ...

دوست دارم دور موهامو کلا ماشین کنم و بالای موهام چهارتا شوید بذارم و یه عالمه رنگهای فانتزی بذارم و تجربه شون کنم .

کله آبی بشم .

کله سبز بشم .

کله صورتی و قرمز،کله یخی و حتی زرد عقدی :))

من کلا تغییر شکل و ور رفتن با خود رو دوست دارم . دوست دارم رو دماغم پیرسینگ کنم .

و دیگه بر کسی پوشیده نیست که یه بیگ فن آو تتوی درست حسابی هستم .

(همین الان نوشتن رو متوقف کردم و رفتم تو پینترست چند تا مدل کوتاهی پیدا کردم )

من یه جایی اون وسطم ... هم از خیلی لیدی طوری بودن (پیراهن پوشیدن و پاشنه بلند و موی فر خورده ی بلند و کیف کوچولو برداشتن) خوشم میاد هم از خلاف تعریف دختر باکلاس و فلان و بهمان ، اونجوری که یه جین با یه کراپ ساده بپوشم با کتونی و کوله و موی خیلی کوتاه و این جوریا ...

حالا اینجا چون تتو خیلی گرونه تصمیم گرفتم هروقت اومدم ایران ، اونجا باسن تتو رو پاره کنم :)

بعدا حتما عکس طرح های مورد علاقه ام رو براتون میذارم .

وای بچه ها یهو آسمون اینجا پاره شد و یه رگبار عجیب گرفته .

حالا که تا اینجا اومدی این رو هم ببین که من یهو چشمم بهش خورد و سی ثانیه ای پریدم عکس گرفتم ،ریختم لپ تاپ و آپلود کردم برات :

 

خیلی دوستش دارم ...

چند روز پیش روز مادر بود . و یه چیز خیلی با حال اینکه چقدر اینجا روز مادر رو گرامی داشته بودن ! تو تمام مغازه ها پر از بادکنک و بنر و پک های هدیه ی مخصوص بود . خیلی بیشتر از روز زن و ولنتاین.

خلاصه که این ارکیده ی مینیاتوری رو هم حمید خریده بود که کوروش به من بده ... خیلی زیباست .

 

دیگه چی بگم برات که این راننده اتوبوس های انگلیس دست به اعتصاب زدن برای افزایش حقوق . امروز سومین روزیه که تقریبا هیچ اتوبوسی نیست .

صبح شش بیدار شدم و آبی که دیشب گذاشته بودم کنار تختم نوشیدم و یه جورنال نویسی شخصی هم کردم و مدیتیشن هم کردم و دیگه با خودم و در خودم بودم که گفتم زنگ بزنم ایران . با گوگل میت تماس میگیرم تصویری چون میدونی که تلگرام و واتس اپ رو هم پاک کردم .

دیگه با مامان و دو تا آبجی ها و احمد گپ زدیم و خندیدیم و فلان .

پسر قشنگم که بیدار شد صبحانشو دادم و نشوندمش برای مدیتیشن و بعدم رفتیم مدرسه ...

آخ اون روزی که من ماشین بخرم چه مبارک روزی میشه ...

سی دقیقه تا مدرسه رفتیم و بعد من با یه کوله دفتر و کتاب و لپ تاپ گفتم هرجور شده خودمو میرسونم کلاس امروز.

تو نقشه چک کردم دیدم بیست دقیقه باید پیاده برم برسم ایستگاهی که یه خط اتوبوسش کار میکنه.

آقا رفتم و رسیدم ولی ترکیده بودم دیگه .

خانم و احیانا آقایی که شما باشید بعدش دیدم تو تایمینگ بوردش زده بیست دقیقه دیگه اتوبوس میاد . بعد تا مرکز شهر هم پونزده دقیقه تو اتوبوس و پونزده دقیقه هم پیاده تا کالج ... خلاصه تا میرسیدم شب شده بود . اینه که برگشتم خونه :/

 

وقتی رسیدم لباسم خیس عرق بود.

لباسا رو مستقیم گذاشتم لباسشویی و آقا وان رو پر آب به سمت سردی کردم و رفتم توش. بیست دقیقه تار نوازی جلیل شهناز گوش دادم اون تو و بعدم یه اپ جدید نصب کردم . این یکی برای مشاهده ی تغذیه است که میدونی من چقدر احتیاج دارم. ولی الان ازش چیزی نمیگم تا ببینم میتونم باهاش سازگار شم یا نه .

 

خلاصه کههه حالا اینجام .

میدونم پستم خیلی طولانی شده اما هنوز حرفام تموم نشده .

آقا گفتم برای اتاق خوابم فرش خریدم ؟؟ گفتم عاشقش شدم ؟؟؟ گفتم تمش صورتیه و انقدر ملیح و نازه که حد نداره ؟

گفتم از صلیب سرخ برای خونه گرفتنم بهم یه وسیله ی مجانی میدادن و من میز تحریر خواستم و الان میز شخصی خودمو دارم و خیلی دوستش دارم ؟؟

نه نگفتم . چون انقدر گرفتار حال بدم بودم که نتونستم به وقتش برای اینها ذوق کنم .

حالا الان گفتم و گی لی لی لییییییی :)

دیگه میرم قشنگ ها .

عکس فرش رو بعدا میذارم .

قلب قرمز به همتون❤️

 

این پست رو صبح نوشتم اما الان پستش میکنم . چون همیشه یادم میره جمعه ها تقریبا کسی نمیاد وبلاگ و همه کرکره های اینجا رو میکشن پایین :)

پستش که کردم ده ساعت بعدش اومدم کامنتها رو تایید کنم دیدم دو تا بازدید داشته فقط :)

با نام و یاد خدا الان دوباره میذارم . 

 

۴ موافق ۰ مخالف

وسایل قشنگ و جدیدت مبارک مینا جانم 

من همیشه کلیییییی ذوق دارم واسه وسیله جدید 

خیلی مبارکه 

ممنونم زیبا :)❤️

سلام مینای قشنگم،

ممنون که انقدر با حوصله جواب کامنتم رو دادی عزیز دل

منظورم از موهبته این نبود که خدا به تو داده و به من نداده

قطعا خدا به همه‌مون موهبت‌‌های خاص داده

اگه بخوام کامنت ناقصم رو کامل کنم باید بگم انگار موهبت من داخل یه کیسه تو یه عالمه استرس و اضطراب گم شده و هر چی با چشم بسته تو این کیسه دست می‌چرخونم و دنبالش میگردم نمیاد تو دستم.

خدایا به حق این ماه عزیز، چشم و دل همه‌مون رو روشن کن به شادی و دلخوشی

 

سلام عزیزم خواهش میکنم زیبا 


اوهوم متوجه شدم 
برای هممون همینطوره انگار یگانه . موهبت کسی دم دست نیست و باید دنبالش بگرده .

آمین ❤️

اون ماشین کردن و رنگ فانتزی رو من انجام دادم و خیلی کیف داد به نظرم بذار تو اولویت چون خیلی حال خوب کنن 

چه خوب ❤️

مینا جانم امیدوارم سال خوبی را شروع کرده باشی عزیزم

جالب بود من این آپ را داشتم در گوشیم ولی فعال نبود

حالا باید برم ی نگاه کنم ببینم فعال کنم یا نه!

 

عکس خیلی خوشگل بود

چقدر خوب که میتونی عکس اضافه کنی به پست ها

من به سختی عکس ارسال میکنم

 

اون بخشی که نوشتی من یادم میره آب بخورم

و ...

من میفهمم چی میگی مینا

آدم ی جاهایی وسط مراسم ختم زندگی خودشه

و اصلا خیلی چیزا یادش میره!!

ممنونم بهی عزیز
اپ مدیتیشن رو ؟ چه عالی

چرا سخت ؟ من آدرس سایتی که استفاده میکنم رو بدم ؟

دقیقا همینطوره ... ❤️

سلام مینا جان

سال نو شمسی شما مبارک باشه

ان شاالله سالی پر از شادی و امید پیش روت باشه

سالی عالی برای همه مردم دنیا خصوصا مردم مظلوم ایران

سلام به روی ماهت و بر تو هم مبارک این سال عزیزم .

الهی آمین ❤️

تو خیلی قوی هستی مینا و من واقعا از قوی بودنت خوشحالم و کاش ازت یاد میگرفتم انشاالله یه سال خوب و پر از شادی وارامش رو در پیش داشته باشی عیدت هم مبارک قشنگم

عزیزم خودت رو نگاه کن ؟ خودت کلی قوی هستی

ممنونم .برای تو هم مبارک عزیز دل ❤️

سلام مینا جانم

مرسی که با پستای خوبت حالمو خوب می کنی

خیلی حس خوب می گیرم با خوندنت

الهی که تنت سالم و دلت شاد و کنار جوجه ت زندگی بر وفق مرادت باشه

🥰🤩🩶🩵

سلام عزیز دل .


مرسی که میخونی مهربون .
واقعا مرسی خدا رو شکر که اینطوره .

آمین و هزار بار مرسی ❤️

مینا نمیدونم این پیامم به دستت برسه یانه،هیچکدوم از کامنتهای قبلی،ارسال نشده.

خوشحالم برات،برای جوانه های دلت

همین به زور پا شدن ها

ولی من فکر کنم یه پیام دیگه هم ازت خوندم و تایید کردم هااا . یعنی برا این پست نبوده شاید ؟ 


عزیزمی میبوسمت . 
زهره من دو روز دیگه امتحان ریاضی دارم . 
بعد دو هفته تعطیلم بعدش سه تا امتحان ریاضی دارم . همین که میگم دلم از استرسش بهم میخوره ❤️

وای و به‌به و سلام به مینای گشنگم.

خوبه که می‌نویسی، از تجربه‌های خوبتم می‌نویسی و ما هم استفاده می‌کنییم‌.

آفرین که داری خودت، خودت رو می‌کشونی به اونجاها که دوستشون داری و حال خودتو خوب می‌کنی. این یه موهبته بزرگه که خدای مهربون بهت داده و قدرشو بدون.

من این روزا درگیر استرس‌هایی هستم که منو از هم پاشونده و رسما همه چی رو تعطیل کردم، انگاری دیگه نمی‌کشم، امروز عصری به همسر می‌گفتم کاش فقط بمیرم از این حجم استرس و نگرانی خلاص شم. خودمو در سیاه‌ترین حالت ممکنم رها کردم میاسفانه.

خدا به همگیمون کمک کنه.

فرشت مبارک، گلت مبارک و میز شخصیت.

انشالله هر روز به شادیات اضافه شه و غصه‌هات نابود شن.

خدایی باید این ناشکرا رو بفرستی ایران یه مدت زندگی کنن قدر عافیت بدونن.

سلام به روی ماهت .

ببین یگانه از اون بهشی که نوشتی این یه موهبته برای من ، اینطور برداشت کردم که این اتفاق برای تو میتونه بیفته و برای من نه . چون تو یه چیز خدادادی اضافه تر از من داری .. اینجوری نیست .
همین الان که دارم کامنتت رو تایید میکنم چشمام قرمزه . خیلی احساس بد غمگینی دارم . خیلی هم خشمگینم چون باز نشستم به بابای کوروش فکر کردم . ولی با همه ی همین حال که تمام روز با من بوده من مدیتیشنمو کردم . باز از غذام عکس گرفتم و آپلود کردم تو اپم . کوچینگ امروزم رو گوش دادم . فقط انتظار ندارم امروز حالم با اینا خوب باشه . میکنم که یه روزی محض رضای خدا حالم بهتر باشه . 
چند وقت پیش به ریحانه گفتم چقدر زرنگی که هر روز ورزش میکنی و متعهدی من نمیتونم . گفت فکر کردی متعهدم؟ نه فقط به زور خودمو میکشم رو مت ورزشیم . منم همینم 
اینم بذار بهت بگم من یه ماه پیش نمیتونستم همین قدما رو بردارم . نه چون حالم بدتر بود چون آماده نبودم . 
ببین من یه پیج معنوی دنبال میکردم اینستا خیلی برای من کمک کننده بود . اون روح عزیز و بزرگوار همش میگفت همه چیز خیره . همه چیز در جهت درستشه . چه هدایت شدی چه نشدی . چه احساس خوبی داری چه بد در جایگاه درستی هستی . فکر کنم اصل پذیرش همینه . من اون روزها که مرتب دنبالش میکردم و شبای جمعه لایوهاشو میدیدم خیلی میفهمیدمش اما الان تا امروز بهش فکر نکرده بودم چون ذهن آدم انقدر درگیر بازی های بیخودی میشه که اصل رو یادش میره . 
حالا میخوام اینو بگم که تو از هیچ چیز عقب نیستی . الان داری این حال سگی رو میگذرونی ولی معنیش این نیست همیشه تو همین سطح میمونی . تو هم قدم های خودت رو برخواهی داشت . تو هم راه خودت رو پیدا خواهی کرد . 
ما کارمون اینه با حالمون مبارزه نکنیم . و بین مبارزه نکردن با احساس و حالی که تجربه میکنیم و وا دادن و دیگه تکون نخوردن مرز باریکی هست که هر کس در زمانی که براش بهترینه تشخیصش خواهد داد . 
حالا بیا بغل خودم ❤️

عاقا من فکر کنم اشتباه کامنت پست قبلو گذاشتم اینجا🙄😁

درست فکر میکنی 😂❤️

به به...

پست عکس دار🤩🤩🤩🤩

ازونهمه چاقی که ازش میگی ، بیشتر تپلی شدن صورتت

توی چشم میره🥰🥰🥰

خریدهات مبارک عزیز دل❤️❤️❤️

 

تکاپوهای روزانه ت هم قابل ستایشه💪💪💪

 

عاقا بازم بنویس

بازم عکس بزار

خیلی حال میده😁😁😁

به به به وجودت .

بابا من دارم چاق میشم حالا شما هی دست کم بگیرید :/

ممنونم حتما ❤️

ارتباط با ایران عزیز خیلی سخت شده مینا جانم . به امید خدا بزودی همه چیز درست میشه

میتونم مینا رو با تتو و موهای کوتاه و رنگی تصور کنم. مینا همه جوره قشنگه.

اینحا هم قظارها فردا و پس فردا اعتصاب میکنن. تورم اقتصادی اینجا هم بارزه ولی به ازای اون دولت به همه افزایش حقوق داده که به کسی سخت نگذره. 

 

فرش و میز تحریر قشنگت مبارک باشن مهربونم.  :*

اون اوایل که وحشتناک بود باران . اصلا نمیتونستم ارتباط بگیرم . دو ماه با مامانم درست حرف نزده بودم .
الان باز میت هست خدا رو شکر .

وای مرسی . زیبایی از خودته .

اینجا که چپ و راست اعتصاب بود امسال .قطار .کادر درمان.اتوبوس. بعد من همیشه میگم ای ناشکرا . میرید کار میکنید تعطیلیتونو دارید با پولی که میگیرید به راحتی امرار معاش میکنید بیرون غذا میخورید مسافرت میرید باز مینالید . باید بفرستمشون ایران اینا رو :/


ممنونم عسل ،میبوسمت ❤️

سلام مینا جان. سال نو رو بهت تبریک می‌گم. مرسی که برامون از این همه کارای خوب و مفیدی که انجام دادی گفتی. واقعا اثر داره ها. آدم ترغیب می‌شه پاشه یه کاری کنه برای خودش. 

فرش و میز تحریرتم مبارک باشه. منم عاشق میز تحریرم. بشینم و برای خودم بنویسم. 

فقط کوروش با مدیتیشن کردنش. بوسش کن.

سلام ژاله جان ممنونم زیبا .

آره واقعا اثر داره . برای منم پیش اومده تو وبلاگ بچه ها چیزی میخونم تلنگر میشه برام .
از وقتی خوندم بهی مثل فرفره یه عالمه کار رو تو زمان کم انجام میده دارم سعی میکنم همون کارو کنم قال کارا رو بکنم جای اینکه وسطش همش گوشی و وبلاگ اینا چک کنم .
یا از وقتی راسینال شروع به ورزش کرده یا پیاده روی های آوا ... همشون داستان اراده ی آدم هاست که منم سعی میکنم به اون سمت برم .

ممنونم.

کوروش خیلی خوبه . براش مدیتیشن انرژی میذارم و همیشه آخراش ازش سوال میشه الان چه احساسی داری ؟ میگه great
❤️

و منی که همیشه پشت در وبتم

پشت در خوب نیست بیا تو خواهرم :) ❤️

مینای عزیزم سلام .

ممنون ومتشکر بابت پستهای آموزنده و انگیزشیت .چون همه پستهاتو دوست دارم وازهرکدوم یه چیز یاد گرفتم .

ممنون که زود به زود آپ میکنی .پستهای عکسدار هم که نگم چقدر عاشقشم.

میبوسمت عزیزم .خدا میدونه چقدر اینجارو دوست دارم

 

سلام زیبا .

قربانت . امید که همینجوری باشه .

چه خوب که استقبال میکنید از پست های عکس دار.

وای خدا میدونه چقدر خوشحالم کردی با این کامنت ❤️

سلام مینا جانم.

خیلی خوبه که زود به زود و طولانی و البته انگیزشی مینویسی. 

از کارایی که در جهت پرورش ذهن و فکر و دوری از منفی بافی انجام میدی بنویس برامون.

ممنون که هستی و مینویسی.

سلام مهربان :) 

ممنونم خوشحالم که دوست دارید .

حتما بیشتر مینویسم اگه برای خودم نتیجه بده .
ممنون که میخونی و همراهی ❤️

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این کاشونه رو به بهانه ی زنده نگه داشتن ذوق نوشتن از زندگی درست کردم.
رسم مهمانی تو کاشونه ی من عشق ورزیدنه .
من به تو مهر و دوستی میدم و تو هم توی جهان پخشش کن :)
نویسنده ی این وبلاگ تمام تلاشش رو میکنه که با صداقت و بی پرده تجربه ی زندگیش رو قلم بزنه.
اگه مدل زندگی کردنش رو دوست نداشتی ، حتما میتونی دوستهای خوب هم اندیشه ی خودت رو تو کاشونه ی دیگه ای پیدا کنی و حالشو ببری.
عشق و دوستی من به تک تکتون :)

روی لینک من کی هستم؟ کلیک کن تا بیشتر منو بشناسی .
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان