شبانه 01

خدای خوب و مهربانم، عزیز قلبم، شکرگزار و تسلیم توام:)

 مهربانترین! ازت ممنونم به خاطر این تجربه زندگی به روی زمین،

به خاطر تمام تجربه های تلخ و شیرینم سپاس:)

 خدایا به خاطر مادر بودنم بی اندازه شکر:)

الهی که عشق و خرد من برای هدایت کوروش مطلوب باشه:)

خدایا به خاطر درهایی که جلوی را هم باز می کنی سپاسگزارم:)

خدایا پناه من ،امید من وعشق من تویی:)

یگانه ی من تویی:)

 مسرورم از شناختنت، از حس کردنت.

خدایا کمک کن با تو یگانه بشم و هرچی از منیت هام باقیه در راه تو و به اسم تو نیست بشه:)

خدایا خانواده ام رو سلامت و در امان نگه دار:)

کمکم کن که در سمو با راحتی و لذت تموم کنم و به اسم تو به آدمها خدمت کنم:)

خدایا کمک کن از سیاوش بغض و سیاهی و کینه ای توی قلبم نمونه :)

خدایا می بخشمش و کمکش کن اون هم منو ببخشه

عشق و رحمتت به قلبش جاری باشه :)

خدایا دوستدار توام. خیلی خوشبختم و بی اندازه ممنونم:)

آمین که تو مهربان ترین مهربان هایی .

 

۲۹ ژانویه ۲۰۲۳

۱۰ موافق ۱ مخالف
این کاشونه رو به بهانه ی زنده نگه داشتن ذوق نوشتن از زندگی درست کردم.
رسم مهمانی تو کاشونه ی من عشق ورزیدنه .
من به تو مهر و دوستی میدم و تو هم توی جهان پخشش کن :)
نویسنده ی این وبلاگ تمام تلاشش رو میکنه که با صداقت و بی پرده تجربه ی زندگیش رو قلم بزنه.
اگه مدل زندگی کردنش رو دوست نداشتی ، حتما میتونی دوستهای خوب هم اندیشه ی خودت رو تو کاشونه ی دیگه ای پیدا کنی و حالشو ببری.
عشق و دوستی من به تک تکتون :)

روی لینک من کی هستم؟ کلیک کن تا بیشتر منو بشناسی .
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان