پست سوم

 

بچه ها جونم سلاااام سلاممم به روی ماه تک تکتون .

قشنگ ترین ها من هنوز کمی وقت میخوام تا تمام دوستام رو خبر کنم و بهشون آدرس جدید بدم . تا وقتی این کارو نکردم همش حس میکنم هر پست که مینویسم بی احترامی به دوستای واقعیه که سالها توی وبلاگ با من رفاقت کردن و با شادیهام ذوق کردن و با گریه هام بغضی شدن.

ولی این پست باید نوشته میشد...

 

حال خیلی عجیبی دارم .

هر روز صبحم با گریه شروع میشه و هر شب با گریه به آخر میرسه .چون اون دو تا تایمی هست که اخبار ایران رو دنبال میکنم .

پس به امید و عشق ایران آزاد آباد مینویسم .

 

ده پونزده روز اخیر خیلی درگیری و غم و غصه کشیدم .

یادتونه که من یه همخونه ی سیاه پوست داشتم و ازش مینالیدم ؟؟؟

دیگه بالاخره بعد یه سال زدیم به دعوا فلان .

من درخواست کردم اتاقم عوض شه و موافقت نشد فقط اومدن به این خانم تذکر دادن اونم شروع کرد عربده زدن سر من که الهی نتیجه این تذکر ناحقی که من دیدمو تو زندگیت ببینی .خدا سرت بیاره و شما ایرانیا فلان و بهمانید.

بعد من متوجه شدم چقدر به اسم مسلمونم و آدمی به صافی آینه ام ، راحت دروغ میگه و قسم میخوره .واقعا این تعریفیه که همیشه از خودش میکنه.

خلاصه خونه شده بود جهنم و من خیلی تو این اتاق اشک میریختم و طاقتم تموم شده بود.

ولی از اونجا که خدا تنها نجات دهنده ی منه و یک آن منو رها نکرده .... اینجا رو داشته باش فقط :

دیروز بهم زنگ زدن گفتن یه خونه خالی شده بیا ببین میپسندی؟؟؟

و منی که تو بازدید خونه انقدر گریه و شکر گزاری کردم که اشک اون خانمی که داشت خونه رو نشونم میداد هم درومد ...

اینجا رو بیشتر داشته باش :

اگه امتیاز نهایی برای یه خونه صد باشه من به این خونه نود میدم .

هال بزرگ و دو تا اتاق خواب داره

همه جای خونه تازه نقاشی شده و تمیزه

پنجره ها تازه عوض شدن و تمیز و عالی ان .

مبل و میز نهار خوری و تخت و کمد و دراور و ماشین لباسشویی و یخچال فریزر و فرگاز داره.

کفش موکته و توی حمام یه وان هست .

خدا دوستم داره و خیلی خوش شانسم من . خیلی ها هستن که دو سال و نیمه اینجا که منم منتظر خونه ان .

خونه رو دوست دارم . با اینکه پارکت کف آشپزخونه چنگی به دل نمیزنه و کف دستشویی هم همینطور و موکت های خونه هم تیره و دلگیرن و در ها از این چوبی قدیمی هاست و کابینتش فلزیه و شیرهای آب گرم و سردش جدان و مبل ها تازه و دست اول نیستن ولی دوستش دارم .با اینکه یه مدت طولانی اونجا زیر ذره بینم که رفتار و کردارم بررسی بشه ببینن خونه رو میتونن دائمی به خودم بدن یا نه و اجازه ندارم مهمون ببرم اونجا باز دوستش دارم .

بهم حس خونه میده .خونه ی واقعی. خونه ای که برای خود خودمه و آبادش میکنم .میبینم اون روز رو که کل دستشویی رو به سلیقه ی خودم کاشی ماشی میکنم. میبینم که تو آشپزخونه کابینت های مدرن و شیک میذارم .

میبینم یه کتابخونه ی بزرگ مثل اونی که ایران داشتم میسازم براش. میبینم توش صندلی راکر میذارم . میبینم فرشهای کف هالمو ، میبینم تخت های قشنگ و اتاق خوابهایی رو که آرامشگاه من و پسرم میشن ، میبینم تابلوهایی که به دیوارا میزنم... حتی رو میزی میز نهار خوری رو ... و گلدونهای گلم رو میبینم ... و پرده های حریر رو میبینم که باد تکونشون میده .مبل هامو میبینم ... زندگیمو میبینم ..بوی غذا و کیک رو حس میکنم که روی گاز تمیز پخته میشن . بوی شوینده ی سرویس بهداشتی رو حس میکنم که خودم تمیز نگه میدارمش و نیاز نیست با یکی دیگه سرش چونه بزنم ... تنهایی دلپذیرم رو و مهمونی هامو میبینم ... درس خوندنام و وبلاگ نوشتنامو میبینم . اون شکفتن شادی رو میبینم :)

 

دوشنبه میرم قرار دادش رو امضا کنم و کلیدش رو بگیرم .

 

برای کوروش عزیزم خوشحالم . دیگه میتونه اتاق خودش رو داشته باشه .میتونه اسباب بازی هایی که براشون انتظار کشیده رو داشته باشه .

میتونه توی حیاط بازی کنه. موتور برقیش رو میتونیم از کارتون دربیاریم بالاخره .خیلی خوشحاله بچم و ازم درخت کریسمس خواسته.

 

یه هفته است که خیابونای اینجا رو آذین بندی کردن. پیشواز کریسمس. همه جا یه مجسمه و عروسک از بابا نوئل هست .هر شب تو شهر موزیک زنده و رقص و شادی هست .

یه خیابون رو پر از کلبه های چوبی کردن و توش آبجو و شراب آلمانی و هات داگ و استیک و کرپ با نوتلا و آبنبات فروشیه ...

و سنگ های طبیعی و چیزای دست ساز این مدلی ...

گاهی مجبورم کوروش رو ببرم .میخوام به عنوان مادر بچه ام رو شاد کنم اما تا وقتی توی خونه ام علیه برادرا و خواهرای نادیده ام جنگه دلم خوشحالی نداره اینجا . بهم حرومه اون شادی . امسال جلو هیچ درخت کریسمسی عکس نمیگیرم مگر تو خونه ی خودم با کوروش و برای قلب اون ...

سال بعد با هم شادی میکنیم . از ته قلبامون .

 

من از امروز باید استارت بزنم که برای دوشنبه و اسباب کشیش آماده باشم .

 

دوستتون دارم . مرسی که شریک لحظه های منید قشنگا . بوس به تک تکتون .

دوشنبه اثاث کشی میکنم .

۶ موافق ۰ مخالف

سلام مینای عزیزم

مرسی که آدرس دادی

دلتنگت بودم

مبااااارکت باشه خونه گرفتی خیلی خوشحال شدم

شاااادترین روزا رو تجربه کنی توی این خونه جدیدت انشالا

کوروش جانو ببوس عزیزم

سلام مامان تربچه ها .
ممنونم که اومدی.

گوربانت❤️

مینا جانم ازت یه دنیا ممنونم که برام ادرس فرستادی و منو قابل دونستی😍😍😍 امیدوارم تو اون خونه فقط صدای خنده هاتون بپیچه و در و دیوارهاش شاهد خوشبختی تمام و کمالتون باشن

عزیزم من ازت ممنونم که میای و میخونی و هستی .بوس بهت ❤️

سلام مینا جان

خیلی خوشحال شدم که ادرستو بهم دادی

و خیلی خیلی خوشحال تر شدم که وقتی وبتو خوندم که خبر خوب خونه گرفتنتو توش بهمون دادی

از صمیم قلب برای تو و پسرت ارزوی خوشبختی میکنم و میدونم یه روزی خانوم موفقی میشی که همه بهت غبطه میخورن

هرچند برای رسیدن بهش خون دل بخوری ولی تو میتونی دختر شمالی قوی

اخه میدونی منم رشتی هستم1

سلام عزیزم .
خوشحالم که اینجا میبینمت

ممنونم بی اندازه . امیدوارم به جایی برسم که برام آرامش و رضایت درونی داشته باشه.
جووونم بوس ویژه بهت ❤️

مبارکت باشه مینا جونم 

ممنونم زیبا ❤️

خدارو شکر خیلی برات خوشحال شدم مینا جان الهی به سلامتی و دل خوشی با پسرت گلت تو خونه جدید کیف کنین دوست ندیده من قربون دل مهربونت ما رو هم دعا  کن

رزا جانم ممنون از تو . مهربون زیبا به امید خدا که عاقبت هممون خوب باشه .❤️

خدا رو شکر صبرت نتیجه داد

گوربانت ❤️

سلام عزیزم.خوشحال شدم با خوندن این پستت (:

الهی با دل خوش برید اون خونه و ساکن بشید🥰🥰

به امید روزهای بهتر🙂

ممنونم مهربون . خیلی خوش اومدی❤️

سلام مهربون، بخاطر آدرس وبلاگ جدید که برام فرستادی ازت خیلی ممنونم، با خودم گفتم اول ازت تشکر کنم بعدم بشینم تمام پستایی که اینجا گذاشتی رو با حوصله بخونم❤️

سلام به روی ماهت . خواهش میکنم . مرسی که میخونی❤️

وای وای وای 😍😍😍😍😍😍😍😍 

چقدرررررررر خوشحالم 

کیف کردم

مبارکت باشه مینای قوی 

مبارک تو و اون جنتلمن جذاب عشق 💜💜💜

مرررسی عزیز دل . ❤️

چند دقیقه قبل داشتم پست قبلیت رو میخوندم که میگفتی بری ایکیا و وسایل خونه خودت رو بگیری و گفتم ایشالله زود تر برسه.

به این پستت رسیدم خیلی شوکه و خوشحال شدم.

مبارکه، مبارکه، مبارکه

ممممررررررسی خاله اش ❤️
چقدر خوشحالی ات چسبید به جونم :)

خدا رو هزار مرتبه شکر که از دستش راحت شدی جانم و امیدوارم خونه جدید براتون پر باشه از اتفاقات شاد و خوب و خاطره‌های شیرین بسازید و غصه ایرانم نخور ان شا الله به زودی حال همه مون خوب میشه :)

الهی آمین. مرسی قشنگم❤️

عاقا راستش با خودم گفتم نکنه فراموش کنم پس پیش پیش؛

 

💚 تولدت مبارک 💚

امسالت پر باشه از آرامش 💚 میدونم و مطمئنم که قطعن برای خودت کوروش روزای قشنگ و سبز و پر از حال خوب میسازی 💚

از این همه فاصله 💋 💋 💋

آقا تو خیلی قشنگی خوب ؟؟؟

ممنونم عزیز با محبتم . بوس به سر و روت ❤️

عزیزم تنت سلامت 💚 امیدوارم امشب حالت بهتر باشه 💚

سرماخوردی؟

 

منتطر پست جدیدت هستم قشنگ جان :*

مرسی مهربونم . 

نه گلم سرماخوردگی نیست … میگم بعد مفصل .

عزیز دلی ❤️

بیا بنویس دیگه :) :*

رها جان من یه هفته بود خیلی حالم بد بود . الان دارم از بیمارستان در حالی که منتظر دکترم کامنتت رو تایید میکنم . تو همین هفته میام و مینویسم دلبر .❤️

مینا جون بیا پست بزار اینستاگرام به سختی باز میشه

والا مهتای عزیزم من باید اول به دوستایی که آدرسم رو ندارن آدرس بدم بعد بیام بنویسم .سعی میکنم زودی انجامش بدم و یه روال درست برای وبلاگ ایجاد کنم ❤️

سلام هداروشکرموضوع خونه حل شد.

فقط نفهمیدم این خونه کاملا برای خودتونه یا اجاره باید بدین؟چواینکه مجبوری با کسی شریک بشی یا دلبخواهیه.

مینا جان درمورد وضعیت اموزش توایران گفتی میخوام بگم من یه معلم بابیست سال سابقه هستم ولی تا الان توی مدرسه های که بودوهیچ مدرسه دیگه ای نشنیدم وندیدم که به خاطرپرحرفی وسوال پرسیدن زیاد پدرومادربچه ای روبخوان که بیادمدرسه.حال درسته سیستم اموزش وپرورش خیلی  جاهاش مشکل نداره ولی دراین حدنه.ببین خیلی ساله که تنبیه بدنی تومدرسه هانیست وبچه هایی که خیلی مشکل دارنددرسی یاغیردرسی روباوالدینشون جلسه میگذارند .واکثروالدینم همکاری نمیکنند مثلا پیش روانشناس برندویااینکه مدرسه خاصی بایدبرندکه نمیبرند.من طی این چندسال چنددانش اموز مرزی ویکی دوتاهم زیر ممرزی داشتم واینگونه دانش اموزان هم نیازبه اموزش خاص ومربیان خاص دارندولی به هیچ وجه والدین زیربارنمیرندودرمورددوستتون هم میخوام بگم احتمالا یه موضوع دیگه بود صرف زیادحرف زدن وسوال پرسیدن نبوده

سلام زیبا . ممنونم واقعا شکر

دوم اینکه با کسی شریک نیستم . سوال اول رو تو پست بعدیم جواب میدم برای همه

درمورد دوستم من شناخت دقیق از خودشون و بچه شون ندارم .روایت ایشون رو اینجا گفتم .
ولی خوب سیستم آموزش به طور کلی خرابه و تو این شکی نیست .تو اینکه هنوز معلم های عقده ای که ملاک استخدامشون دونستن اینکه میت چند تیکه کفن داره و این جیزها بوده وجود دارن هم همینطور.
خصوصا تو مدارس پسرانه و شهرهای کوچک .
من گاهی یه چیزهای خوبی میشنوم از دوستان دیگه ام که بچه هاشون مدرسه میرن شهرهای بزرگ انقدر خوشحال میشم.
❤️

چقدر قشنگ همه چی جفت و جور شد 😍

خدا رو شکر

حتما که از این به بعدش هم قشنگ پیش میره و زندگی جدید، رو روال میفته

تلاشت رو قربون 😘

واقعا هم قشنگ :)
الهی آمین .
مرسی عزیز❤️

اخخخ ک مینا چقدررررر خوشحالم کردی رفیق😍😍😍

خداااروشکر

بعد از مدتهاااا ی خبر خوووووب

خودت نوشتی بنظرمنم خدا خیلیییی دوست داره

 

ای جانم ذوقت منم خوشحال کرد دوباره ❤️

سلام مینا جان

من دیروز اومدم خوندم و نظر دادم

یعنی نظر من ثبت نشده بود آیا؟🤔🤔🤔

😕😕😕😕

چرا گلم ولی من وقت نکردم همه رو یه جا تایید کنم .ببخشید
بوس بهت❤️

واقعا چه معجزه ای

خوشحالم برات

عزیز دل ممنون❤️

مینااااااااا بیا بغلم 

وااااااای  دختر چه خبر خوبی خداروشکر که از دست هم خونه راحت میشی

حالا دیگه باید بقیه وسایلت از خونه ی خواهرت بیاری یه جا برا سنتور در نظر بگیری بعد عکس خودتو کوروش به دیوار بزنی  گلدونای خوشگل خوشگل بزاری پشت پنجره .......

تو حقت بود که به آرامش برسی 

 

 

 

 

بغللللللل

چرا اشکم درومد با کامنتت ؟
❤️

🤭😁🤭😁🤭

خدا نکشتت ما هم دلمون برات تنگ شده قشنگم💋💋💋

از وقتی اوضاع نت و فیلتر و این بند و بساط ها راه افتاد دیگه ازت بی خبر موندیم و ارتباطمون قطع شد☹

اما روزای خوبمونو فراموش نمیکنیم🙃

 

💫و او بر هر چیز فرمان دهد که موجود باش ، بی درنگ موجود میشود💫

 

ان شاالله🙏

امید که اونم رها بشه و آروم بگیره💜

 

مرسی مرسی که عکس میزاری😚

 

کوروش رو بفشار😁 ترجیحا محکم🥰

 

و اینکه تو ، فکر ما نباش خواهر

برو صفا کن عکس بگیر با درختای کریسمس

شاد باش و شادی کن و لذت ببر

خدای ما هم بزرگه.

لااقل تو که میتونی شاد و رها باشی استفاده کن💋

جووون بهتون قشنگاااا.

چجوری آخه زیبا ...
قلبم هر لحظه درد میکنه برای قشنگهایی که پر پر میشن و قلب هایی که پر غمه اونجا ❤️

سلام عزیزم. چقدر برای خونه جدید خوشحال شدم. به خوشی زندگی کنید الهی. حق شما و پسر گلتون هست. حتما عکسهاشو بزار البته اگر دوست داشتی.

ممنونم مهشید جان .
میذارم چشم ❤️

وای مینا چه خبری بهتر از این دختر😍😍😍😍

خدا رو هزاران بار شکر

من به جای تو واسه اثاث کشی دوشنبه هیجان دارم

چه خونه دلنشین و دلچسبی بشه اون خونه با مامان مینای مهربون و کوروش شیرین زبون.

عزیز دلم ممنونم بی اندازه .
اتفاقا من که همیشه عاشق اثاث کشی بودم این بار یه پوستی ازم کنده شد که اصلا یه وضعی ❤️

اخیییییششششششش

مینا جان شادی رو به خودت حروم نکن تو برای اون شادی کلی جنگیدی کلی عذاب کشیدی کلی تاوان دادی به خودت حروم نکن ما هم اینجا ته دلمون شاده ما وسط میدون جنگیم ولی ته قلبمون شاده عزیزانمون جلوی چشمهامون شهید میشن با هرکدومشون می میریم و قلبمون تیکه تیکه میشه ولی باز تیکه ها رو جمع می کنیم و امید رو تو قلبمون زنده نگه میداریم و شادیم چون می دونیم داریم ایرانمون رو آزاد می کنیم تو هم همراه ما هستی پس شادی رو به خودت حروم نکن قلبت رو شاد نگه دار انرژیهامون باید بالا و قوی و امیدوار و شاد باشه تا پیروز بشیم هر کدوممون شاد باشیم بقیه هم امیدوار و شاد میشن تو هم شاد باش و همینطوری همراه ما بجنگ  

واقعا آخیش نسیم . حس میکنم غول مرحله بود ماجرای خونه 


عزیزم همیشه حرفات مثل آب روی آتیشن …
ولی واقعا گاهی دست خودم نیست . حس اینو دارم همسایه ام گرسنه است و من دارم تو بالکن چنجه میذارم رو ذغال و نمیتونم بهش غذا بدم . 
آزادی جلو چشمم و جلو دستمه ولی نمیتونم شیرینیشو به دوستا و خانواده ام که ایرانن بدم . 
بچه ام داره تو مدرسه ای درس میخونه که حواسشون به مسایل روانیش هست ولی بچه ی دوستم رو گفتن چون خیلی سوال میپرسی تو مدرسه و سر و گوش معلم بی عرضه تو میبری باید مامانت بیاد تعهد بده .
و تمام کاری که من کردم شرکت تو تظاهرات و هشتگ و امضای پتیشن و کامنت و چاپ کاغذ و دادنش دست آدما بوده . 
دلم میخواست کار بزرگی کنم .
دلم تا روز آزادی شاد نمیشه واقعا .

الهی شکر الهی شکر الهی شکر مینایی 

وای چقدر خوشحالم برای خونه ات 

اشک اومد تو چشام چقدر ذوق دارم برات 

همیشه خونه ات اباد باشه رفیق دلت شاد باشه همیشه

و این خونه ای رویایی که میخوای رو حتما حتما حتما خدابهت میده و تو با دستای خودت میسازی:*****ماچ به تو و کوروش عزیزم.

موجا جانم مرسی از محبتت  و رفاقتت 


عزیز دلمی 
ماچ و قلب به تو ❤️

سلام مینا جانم امیدوارم حالت خوب باشه

یعنی حیف اون سرویس نقره ای که برای اون خریدی😄

ولی خیلی خوشحالم برای خونه جدیدت مبارکه انشالله به خوشی

واقفا آخیشششش

مینا مهمون نیاری منظورش چیه یعنی به جز تو و کوروش کسی نباید بره خونتون؟

 

سلام بهار جون مررردم از خنده :) 

 ممنونم عزیز . 

آره دیگه یعنی تا یه مدت خاله بازی نکن . حالا میخوام حرف بزنم خواهش کنم اجازه بدن خواهرم لااقل بیاد . ❤️

سلام به روی ماه خودت مینایی جانم.

واییی ای جانم...

خوندن پستت به شدت خوشحالم کرد.

خونه ی جدید مبارک تو و کوروش باشه.امیدوارم بهترین و قشنگ ترین روزارو تو خونه ی جدید تجربه کنین.

وییی منم به اندازه ی تو ذوق دارم.اینجوری که از خونه تعریف کردی به نظر خوب میاد و با روحیه ای که من از تو سراغ دارم مطمئنم که اونجارو بهشت میکنی.

راستش به نظر من که هم خونه تو زیادی هم تحمل کردی و شاید اگر من به جات بودم همون هفته ی اول دعوام میشد و ... کلا اخلاقای رو مخی داشت.

 

امیدوارم به زودی بهت خونه ی دائمی بدن و دیگه خیالت راحت بشه.

 

حیف که این روزا شرایط کشور اصلا خوب نیست و هیچ کس دل و دماغ نداره.اصلا ادم میره اینستا افسردگی میگیره.. 

کاش میشد عکس خونه تو بذاری...

امیدوارم به همین زودی زود شرایط ایران هم اوکی بشه و دل همه شاد بشه.به امید روز آزادی.

 

برای تو و کوروش عزیزم بهترینارو آرزو میکنم.

مرسی که نوشتی و خبر به این خوبی رو دادی.

روزت خوش.

سلام زیبا .

ممررررسی آوا 

آره من یه مشکل اصلیم اینه زودتر اعتراض جدی نکردم به هوای اینکه دلخوری پیش نیاد 
اینجا که میرم خونه ی دائمیم خواهد بود عسلم 
 عکس به زودی همینجا میذارم و الهی آمین که ایران نجات پیدا کنه 

قشنگ جان مرسی .
آوا بهم نخند من همینجور که خونه رو میدیدم و اشکام میریخت همش یاد تو بودم . میگفتم اگه آوا بود بخاطر موکت و کابینتا اصلا اینجا رو قبول نمیکرد :))
❤️

عزیزززززززم چقدر خوشحال شدم براتون.دمشون گرم واقعا.اینجا زندگی رو به به کام مردم خودشون زهر کردن اونجا شما رو که بیگانه این و مهمون حمایت کردن.حیف که اینستا نیست ببینم خونتونو.تصور عطر کیک،چشمای پرذوق کوروش و شما خیلی دلچسبه.پیشاپیش خونه نو مبارک‌از در و دیوارش شادی بباره

ممنونم مریم جان.

هععععی هر جور حساب کنم دقیقا حرفت حقیقته .
به زودی همینجا عکس میذارم حتما 

عزیزمممم بی اندازه مرسی ❤️

وای دختر توی این ساعت از صبح هیچ خبری جز این خبری که تو دادی نمیت نست حالمو خوب کنه🥲🥲🥲🥲🥲

بینهایت خوشحالم برات و از وصف خونه ی آینده ت دلم قنج رفت و دلم خواستش🥰

عزیزِ جونم.... تنها او...ست که ناممکن ها رو ممکن میکنه💜

چون همه چیز به خواست و اراده ی اونه.

تو باید به این مرحله از عجز میرسیدی تا دری برات باز میشد

چه بسا اگر به خوبی و خوشی کنار اون خانم سیاهپوست زندگی میکردی حالا حالا باید اونجا میموندی.

بهتره براش دعا کنی که با این خصوصیات دوست نداشتنیش معبری شد برای تو 🙂

میدونم که اون خونه رو میکنی عین دسته گل🥰

آخ مینا خیلی خوشحالم برات💋

من بجای تو لحظه شماری میکنم برای ۲ شنبه🙃

 

لطفا اگر ممکنه اینجا هم عکس بزار

دسترسی به اینستا خیلی دشوار و حتی بعضی مواقع غیر ممکن شده.

 

امید به رهایی...💜💜💜

ای جانم سحر خیزززز…

دلم برای خودت و خواهر ورپریده ات تنگ شده . ببوسید همو عوض من 

و دری که او باز میکنه رو هیچکس نمیتونه ببنده . گوربونش برم .
آره واقعا . الهی اونم زود خونه بگیره بره . قلبش آروم شه ، دو سال و نیمه اونجاست . 

حتما عکس میذارم عسل چشم . بوس بهت‌❤️

ان‌شاالله که قشنگ‌ترین روزها رو تو خونه‌ی جدیدتون باهم بسازید میناجان. (:

ممنونم از مهربونیت عزیز ❤️

چقدر خوب مینای مهربونم، چقدر خوب.

عزیزم خود ما هم همیشه اینجا غصه که نمیخوریم، کنارش سعی میکنیم زندگی عادیمون رو تا حدی داشته باشیم. پس عذاب وجدان نگیر.

مرسی هوپ عزیزم . میدونم میدونم ولی دست خودم نیست . اصلا نمیخوام هیچی حس هموطن بودنم با همه ی شما رو خراب کنه ❤️

واااای چقد خوشحال شدم برات خرهههههه 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

امیدوارم خونه پر برکتی باشه، توش پر از زندگی و امید و مهر و نور و محبت باشه... امیدوارم شادی و سلامتی داشته باشین.. آخیییییش....

جیگرتو برم آخه نرگس اصفهونییی .


الهی آمین .

مرسی نرگس جونم ❤️

وااایییی مینا من اشکم درومد ازذوق وخوشحااااالی براااات 

منم همه ی اون روزای قشنگتو تواون خونه تصورکردم😍😍😍😍

ای جوووونم مرسییییی❤️

سلام عزیزدلم، میون اینهمه دل اشوبه چقدررررر خبر خوبی بود قربونت برم خیلی خیلی ذوق کردم و خوشحال شدم واستون عزیزم❤️❤️❤️❤️❤️ مبارکتون باشه جانم💐💐💐

زهرای عزیز مرسی برای ذوق و خوشحالیت . میبوسمت ❤️

من باهات اثاث کشی کردم اومدم خونه جدید و لذت اولین شب پر آرامش توی اون خونه را حس کردم 

بدون اغراق این بهترین خبر این روزا بود

خیلی برات خوشحالم خیلی زیاد

آقا خیلی جلو رفتی من وقت نکرده بودم به اون لذت فکر کنم ^_^


ممنونم مهربون . بی اندازه قدردانم ❤️

سلام مینا جان

وای وای وای...هرچی بیشتر میخوندم تپش قلبم بیشتر میشد از خوشحالی...دیدی گفتم به زودی اون روز میرسه که خونه ی خودت با دیزاین خودت رو داشته باشی...اینجوری که تعریف کردی خونه ی ایده آلیه...مخصوصا اینکه اتاق کوروش جدا میشه ...یادمه کلی تو ایران زحمت کشیدی که اتاقش رو جدا کنی ...حالا باز دوباره اولش احتمالا پروسه ای باشه خودش...به شکرانه اش باید برامون بیشتر بنویسی وعکس بذاری...وگرنه شیرمو حلالت نمیکنم😂

سلام زیبا .


ای جان . خوب البته برای من خیلی زود هم نبود و اینکه تنها مساله ی خونه نبود . بارهای زیادی روی دوشم بود که توان روحیم پایین میومد . ولی خوب نهایتا درها دونه دونه دارن باز میشن .

دقیقا . این دو ماه اخیر که هر شب میومد تو بغلم ولی دیگه فکر میکنم امنیتی که باید رو بهش دادم و الان احتمالا وقت خوبی برای جدایی اتاق باشه . یادش بخیر ایران چقدر هم عالی نتیجه داد آخرش . 

حتما میذارم زیبا . اتفاقا دوست دارم از اولش عکس بذارم با هم شاهد تغییراتش تو سالها باشیم ❤️

عزیزم این روزا به یادت بودم که خونه رو چیکار کردی بغضی موقع ها که پسرم تو خونه اذیت میکرد یا درخواستی داشت با خودم میگفتم چقدر مینا سختشه ... ولی الان خوشحالم برات...

پایان هر تونل تاریکی مینا نور و روشنایی هست...

در ضمن در مورد شادی در این روزا باید بگم شادی و خنده نیازه حتی برای ادامه جنگ و انقلاب قرار نیست همه چی فدا بشه من و تو قبل هر چیزی باید قوی و ضاد باشیم اا بتونیم بچه هامونو قوی و سالم بار بیاریم ..

ای جانم . چقدر باحاله که یادم بودی 

قطعا همینطوره . ولی خوب درکش گاهی برای آدم طول میکشه .

درست میگی لیلی من اصلا از این منظر بهش نگاه نکرده بودم . ❤️

مبارکت باشه

خدارو هزار بار شکر

مسلمونای بقیه کشورها شمشیر رو از رو بستن برا ایرانیا

یه خانمی هم که خارج بود میگفت همکار الجزایریم از اون موقع آتیش زدن روسری ها طلبکاره.

 

عزیز دلم ممنونم .


نمیدونم والا که جریان چیه . من تمام سعی ام اینا از مسلمونهای اینجا فاصله داشته باشم چون معقوله ی مسلمانی اینجا با مال کشور ما فرق میکنه . خیلی متعصب هستن و فکر میکنن برتری دارن به دیگران . و این تفکر هم خودشیفته شون کرده هم نامهربون . البته این شناخت من مربوط به عده ی کمیشون که سر و کار داشتم میشه و قطعا برای همشون صدق نمیکنه . ❤️

مینا با خوندن پستت اشک تو چشمام جمع شد 🥺🥺

فقط میگم خدا رو شکر و مبارکتون باشه عزیزدلمممم 😍

جان دلی آرزو ممنونم بی اندازه .❤️

سلام 

لی لی لی 

مبارکا باشه مینا جان

 

 

 

جووونم مرسی :) ❤️

مینای عزیزم سلام .خدا میدونه از ذوق دستهام تند تند تکون میخوره واسه نوشتن کلمات .از ته ته ته دلم برات خوشحالم که معضل خونه رو پشت سر گذاشتی .میرسه روزی که دلبرش کنی وبرامون عکس بذاری .به امید خدا که دائم مال خودت بشه و تغییرش میدی .واقعا خوشحالم برات .

مینا جونم درمورد درس و دانشگاه اونجا اجباره که مدرک رو بگیری یا خودت دوست داری ادامه تحصیل بدی؟

اگه میشد یه کار هم با یه درآمدواسه خودت دست وپا کنی عالی میشد.

به امید موفقیتهای بیشتر 

میبوسمت

وای سلام . ای جانم بوس به قلب مهربونت

خیلی ممنونم این ذوق شما شادی گرفتن خونه رو چندین برابر میکنه برام .
نه گلم اجبار نیست . دلخواه خودمه . میخوام دانشگاه برم 

دقیقا .. کار و درآمد تنها چیزیه که الان جاش تو زندگیم خالیه .
عزیز دلی❤️

اوه مینای عزیزم چقدررر خوشحالم برات. چقدررر خوشحالم برات. 

 

اوه خدای من.

 با کلی حس بد و نک و ناله و گریه زاری اومدم وبلاگت... و الان نور به قلب من هم پاشید. شاد باشی

 

پ.ن:  من همون ریحانه وبلاگت هستم. 

اوه مای گاش اصلا ^_^

بی نهایت ممنونم 
نک و ناله هاتم عشق است دختر❤️

وای وای وای دختر اشک منم دراومد

چقققققققققققددددر حوشحالم برات که خلاص، شدی از اون خونه بالاخره

وای مینا اینجا کیف کن قشششنگگ برا خودت. 

چقدر چسبید😘😘😘😘😘😘😘😘

جووون دلم ممنووون .

واقعا خلاص میشم ❤️

خدایا شکرت که دل مینا به واسطه این اتفاق خوب شاد شد

خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت

عزیزم مرسیییی❤️

مینا عزیزم، خیلی خوشحال شدم از این خبر عالی، خیلی خوب شد، کلی کیف کردم از ذوقت برا چیدن خونه 🥰🥰🥰😘😘😘

عزیز دلم ممنووون ❤️

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این کاشونه رو به بهانه ی زنده نگه داشتن ذوق نوشتن از زندگی درست کردم.
رسم مهمانی تو کاشونه ی من عشق ورزیدنه .
من به تو مهر و دوستی میدم و تو هم توی جهان پخشش کن :)
نویسنده ی این وبلاگ تمام تلاشش رو میکنه که با صداقت و بی پرده تجربه ی زندگیش رو قلم بزنه.
اگه مدل زندگی کردنش رو دوست نداشتی ، حتما میتونی دوستهای خوب هم اندیشه ی خودت رو تو کاشونه ی دیگه ای پیدا کنی و حالشو ببری.
عشق و دوستی من به تک تکتون :)

روی لینک من کی هستم؟ کلیک کن تا بیشتر منو بشناسی .
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان