پست دوم

 

سلام به روی ماهت .

عنوان پست رو که مینوشتم ،از خودم پرسیدم یعنی این کاشونه و نویسنده اش تا پستِ چندم زنده خواهند بود واقعا ؟؟؟

و میدونی ؟ دیگه وحشت نکردم.

توی ماههای اخیر از نحوه ی کار جهان هستی یه چیزهای خوبی دستگیرم شده و دیگه وحشت مرگ و نابودی و فلان و بهمان ازم رفته .

 

بچه ها اینجا پاییز بی نظیره. هر لحظه که بیرونم یاد کانال تلگرامم میفتم که دو سال پیش چقدر عکس میذاشتم با هشتگ انگلیس دلبر و برام اونهمه دور از دسترس به نظر میرسید. در حالی که الان اونها رو توی واقعیت میبینم .

البته که امسال که خزون مصادف شد با مسایل داخلی کشورمون و پارسال هم اونجوری خون به جیگر بودم ، در کل واقعا باید بگم هنوز یه لذت بردن از پاییز بهم بدهکاره این کشور...

 

ولی این روزها حالم خوبه . منم مثل اکثر شما با شروع حوادث سی روز پیش خراب و داغون و افسرده شدم .حتی بابت اوضاع اینترنت ها ارتباطم با تراپیستم توی ایران از دستم رفت .خیلی داغون بودم . و عذاب وجدان هر لحظه داشت منو میکشت.

 

عذاب اینکه من مجبور بودم روتین زندگیم که امنه و از هیچ سویی هیچ تهدیدی بهش وارد نیست رو زندگی کنم.

عذاب اینکه میرفتم کالج و برمیگشتم و انگار نه انگار حال مردمم بده ، من باید مینشستم و گوش میدادم و مینوشتم و امتحان میدادم که به سمت مسیری که برای خودم در نظر گرفتم برم.

باور کنی یا نه حتی بابت درک اینکه من یه جای دیگر دنیام و روسری سرم نیست و قرار نیست به خاطرش تنبیه بشم عذاب کشیدم .

بعد لایف کوچم منو با عبارتی آشنا کرد به اسم عذاب بازمانده .

گفت خیلی از مهاجرا تجربه اش میکنن .

خلاصه که الان آروم گرفتم . با تمام اخبار و همه چیز چراغ امید توی قلبم روشن شده و من زندگی میکنم با این نور.

با اینکه برنامه ام برگشتن به ایرانِ آزاد به این زودی ها نیست ، ولی فکر اینکه به همین زودی ها عزیزانم ، دوستان نزدیکم،دوستان نا دیده ام و تمام کسانی که نمیشناسم ولی با تک تکشون حس پیوستگی دارم،اون شرابِ بی نظیر آزادی رو سر خواهند کشید روح و جانم رو به رقص میاره . اصلا فکرش هم خوب و مبارکه ...

 

جوجه ام امسال کلاس اولیه میدونید که ؟ و یه پارچه عشقه . دیگه انگلیسی و فارسیش قاطی شده و خیلی وقتها معنی حرفی که فارسی میزنم رو ازم میپرسه .عاشق سینه چاک معلم امسالشه که یه خانم جوون خوش تیپ و ناز و خوش خنده است . هر روز تو راه برگشت خونه از توی پارک گل میچینه که یادش باشه فردا بده به میس جَکوب . اونقدری که من گاهی تو راهِ رفتن دنبالش ، یه دسته گل میخرم که پسر تقدیم کنه و لذتشو ببره .گل رو میده و میگه I love you میس جَکوب :) میشه براش غش کرد :)

 

من هم که میرم کالج و میام . سه روز در هفته .ولی خیلی سرم از ترمهای پیش شلوغ تره .با اینکه زبانم خوبه توی کاربرد روزمره ولی امتحان لول 2 رو افتادم . در حالی که قویا فکر میکردم با نمره ی خوب پاس میکنم .حتی یادمه استوری گذاشتم و گفتم که به به و چه چه خیلی خوب دادم امتحان رو :/

حالا دوباره ماه بعد باید امتحانش رو بدم . دارم تلاشم رو میکنم که خوب بشه و پاسش کنم .تا حالا دو بار پرسشنامه های دو سال گذشته رو دادم و جفتش رو قبول شدم . نمره باید سی و پنج باشه که من یه بار 22 و یه بار 26 گرفتم و حداقل نمره ی قبولی 21 هست !

هنوز توی خونه ای زندگی میکنم که یه همخونه ی مصیبت گونه ی سیاهپوست دارم . ولی خوب تسلیم زمان بندی خدام،میدونم وقتی که بهترینه منو از اینجا میبره .

پری روز با یه دوستی رفتیم ایکیا . هر لحظه وسایل خونه ی واقعیم رو تصور کردم و دلم غنج رفت .میدونم اون روز برام میرسه .

دیگه ریاضی هم دارم میخونم و ماه بعد امتحان اونم هست . مباحث اونقدر سنگین نیست ولی تکالیف کمرم رو شکستن .

ولی خوب دارم به سمت و سوی خوبی میرم . خودمو اونجا میبینم . اونجایی که این نون و تره خوردن ها تموم شده و دارم از دستاورد های تلاش این روزهام لذت میبرم .

بهتون میگم اروم اروم که برنامه ام چیه . چون بالاخره تونستم تصمیمم رو بگیرم و از وسط هزار تا اما و اگر ،به کمک یه لایف کوچ خوب ، باید زندگیم رو پیدا کنم ...

 

ساعت نُه و نیم شبه . برم یه کم بافتنی ببافم و برنامه ی فردامو بنویسم و بخوابم .

دوستتون دارم عسل ها .

دلهاتون گرم :)

۴ موافق ۰ مخالف

با یه لبخند گنده رو لب خوندم و کیف کردم... 

مرسی برا رمز 💜

میدونی؟ معلم کلاس اولم و خب خوش به حالمه خیلی اخه منم مثل میس جکوب کلی عشق دریافت میکنم و که کلی خستگی از تنم میپرونه 

همش موقع خوندن اهنم قمیشی میمومد تو ذهنم : تصور کن اگه حتی تصور کردنش سخته...

نمیشه لایف کوچتو بهم قرض بدی یه کم منو سر و سامون بده؟😁 

عزیز دل خواهش میکنم ...

وایییی به به واقعا هم عشق کردن داره . دوست خیلی صمیمی من دو سال معلم کلاس اولی ها بود هنوز عاشق اون دو سال از زندگیشه .

اسم لایف کوچم بود : آمیتیس
پیج اینستاگرامش هست : Readytoflourish

برای عزیزان ساکن ایران کوچ گروهی میذاره فقط .❤️

سلام مینای شجاعم

چقدر حوشحالم میبینم روزگارت ارومه و شاد تر از قبلی.

 

سلام بهتتت عزیز دل .
من خیلی ممنونم خوب . ❤️

بخش اول پستت رو تقریبا از همه دوستای مهاجرم شنیدم واقعا یه درد مشترکه و خوشحالم که برات حل شده جانم

ننه من مردم برای کوروش که، دلبریش به مامانش رفته قشنگ جان

امیدوارم که امتحانت رو این بار عالی بدی و زودتر به روزهای آرامش برسی.

اوهوووم ...
جیگرتو .. کوروش خیلی باحاله :)
امیدوارم . ببینم جوابش کی میاد .❤️

سلام عزیزم.....ممنون که منو قابل دونستی و برام آدرس فرستادی امیدوارم اینجا پراز خاطرات پیشرفتت و قدم به قدم نزدیک شدن به رویاهات باشه

سلام به روی ماهت گیسو جان.
ممنونم قدمت روی چشمم ❤️

دخترم کجایی؟ خوبی؟

مرسی نرگس عزیزم .امروز میخواستم بهت زنگ بزنم یه عالمه کار ریخت سرم . الان اومدم وبلاگ دیدم اسمتو . به زودی صداتو میشنوم ❤️

خب خب مبارکا باشه

بعد از کلی به این در و اون در زدن تونستم بهت دسترسی پیدا کنم

اینستامم که کلا از کار افتاده و صد سال یکبار با فیلتر شکن باز میشه.

بیشتر برامون بنویس مینا جانم.

وای از جوجه ی کلاس اولی🥰🥰🥰🥰🥰

این بچه با همین گلهای کوچولو کوچولو بزدگ شده

محکم بغلش کن و فشارش بده فسقلی رو💋💋💋💋💋💋

خب خب ضمن عرض خیر مقدرم جونم برات بگه که مرسی تلاش کردی پیدام کنی.وظیفه ی من بود زود بیام وبلاگت آدرس بذارم .
عزیز دلی ❤️

رویاهای قشنگی ببافیم برای خودمون آینده‌امون مردممون و کشورمون انشالله همه‌اشون به زودی محقق میشن.

انشالله سختیهای این روزای نون و تره تموم شن و به زودی بیایی از روزای نون و کره‌ات بنویسی و ما هم از روزهای خوش خوشان تغییر و همگی با هم کیف کنیم.

بلند بگو آمین 😍❤️

سلام سلام مینا خانوم

منزل نو مبااارک...باید کادو برات بیاریم ...حالا که نمیشه به جاش برات دعا میکنم هرچه زودتر به خونه ی رویاهات برسی و برامون عکس بذاری و ما کیف کنیم...

 

اواه...چه جنتلمن...چه کارا...چشمم روشن...گل به میس جیکوب...خدا حفظش کنه برات.

ان شالله تو درسای خودت هم موفق باشی

ممنون که به فکر مایی وفادار مهربون. 

سلام سلاااام .

مرسی بخاطر مهربونیت عزیزم.

من و شمایی وجود نداره . ما همه یکی هستیم .❤️

سلام مینای قشنگم هر چه در تصور ما به صورت رویا و ارزو میاد بخشی از اینده ی ما میشه اگه بخوایم به تقدیرمون هم میرسه...

 

کلاس اول 😍 ببوسش عزیزم🌺🌺

 

سلام به روی ماهت عزیز.

همینطوره .

جانم :) مرسی ❤️

مینای قشنگم ،سلام

اول اینکه خوشحالم برات،بابت مسیرت و راهت که پیدا کرده،برای تصمیم هات و امیدهات برای جوونه های تو دلت،مبارکت باشن دوست خوبم،

و دوم اینکه مینای عزیزم بابت ما عذاب وجدان نداشته باش،برای ما تحمل درد راحتتره چون بالاخره پیش همیم و تو درد رو بیشتر و عمیق تر از ما میبینی و حس میکنی چون تو غربتی،دوری

زهره جان ، سلام به روی ماهت .

ممنونم عزیزم . 

لطفا منو از اون مایی که میگی جدا نکن اینجوری بیشتر غصه میخورم :(
ولی مرسی که اشاره کردی و درک میکنی که فشار بعضی چیزا تو دوری بیشتره . ❤️

واااااای اره اره اره حرف بزنیم. فقط، بگو کی 😍😍😍😍😍

 

اجالتا تو یه شماره ای راه ارتباطی چیزی از خودت بهم بده .اگه تلگرامت کار میکنه اونجا خوبه ،یا اسکایپ یا واتس اپ . یا اگه نتت خیلی داغونه ،شماره موبایل بذار با یه زمان تقریبی که راحت بتونی حرف بزنی ،من مستقیم تماس میگیرم .مثلا فلان شنبه ساعت فلان تا فلان هر وقت زنگ زدی . اینجوری ❤️

قربونت برم عزیزدلم:******

اره لایت کردم عزیزم چشات قشنگ میبینه

جان جان ❤️

سلام مینا جان ،عزیزم دعا می کنم موفق باشی. 

 

سلام به روی ماهت عزیزم .ممنونم ❤️

سلام عزیزدلم.

صبحت بخیر.

اوخییی من دارم جوجه رو در حال گل دادن به میس جکوب تصور میکنم و دلم غنج میره...عزیزدلم انگار همین دیروز بود که کورورشو به دنیا آورده بودی...چقدر زود میگذره.انشاالله فارغ التحصیلی و دامادیشو ببینی و ذوق کنی.امیدوارم اون موقع هم هنوز وبلاگ بنویسی و ما هم بخونیم و همراه باهات ذوق کنیم.

 

امیدوارم این روزای پر از دغدغه برای همه مون زود بگذره و بهار آزادی و سرخوشی ما هم بگذره... هرچند هرگز این همه خونی که ریخته شد رو فراموش نخواهیم کرد.

 

امیدوارم توی امتحانات موفق باشی دوست خوبم.

لذت میبرم از این که میبینم توی پستات حس زندگی در جریانه...

منم ترغیب شدم که از امروز برنامه بنویسم برای خودم.

 

خوشحالم که هستی.

مواظب خودت باش روزت بخیر.

سلام آوا جانم .

واقعا انگار همین دیروز بود .  من برای اون رویات غش کردم .الهی که همینطور باشه

حتما میشه . حتما میرسه اون بهار دل انگیز :)

اوف برنامه خیلی خوبه . هرچند که من مرتب نمینویسم اما به نجات دهندگیش شهادت میدم .

عزیز قلبی ❤️

درود بر شما قشنگ جان ِ با اراده

چقدرر تلاش هات رو دوست دارم

امیدواریت رو

نگاه زیبات رو

ادامه بده دختر

ما هم با عشق همراهتیم و کیف می کنیم و یاد می گیریم

از کامنتت نور و عشق به دلم بارید هدیه ی قوی بی نظیرم .

میبوسم روی ماهت رو و ممنونم ❤️

سلام مینا جون.چه خوب که بعد از مدتها دوباره ما رو از حال خودت باخبر کردی...یعنی این مدت که اینترنت نداشتم حس اصحاب کهف بهم دست داده کلا از همه چیز و همه جا بی خبرم....از اینکه میبینم در مسیر رشد و پیشرفتی خیلی خوشحالم و صمیمانه بهت تبریک میگم که جا نزدی و تلاشت رو ادامه دادی.وبلاگ جدیدت رو خیلی دوست دارم.حس زندگی بهم داد.نمیدونم چرا عطر بهار نارنج شیراز برام تداعی شد😍

لطفا از طرف من کوروش جان رو ببوس🥰تنت سلامت و دلت خوش

سارا جانم،
حس زندگی ... بهار نارنج...  چه خوب و لطیف .

ممنونم مهربونم. بوس و بغل بهت ❤️

 مینا در مورد وحشت مرگ واقعا باهات موافقم انگار که کارد به 

استخون رسیده  همه مون تو این یکماه چند سال پیر شدیم 

دیروز رفتم سمت بازار خریدکنم بازاری که همیشه پر بود از صدای 

خنده حالا انگار گرد مرگ پاشیدن مردم خرید میکنن ولی کسی لبخند

نمیزنه من که دیگه از نظر روحی بریدم

چقدر خوبه که کوروش معلمش رو دوس داره  من کشته مرده اون ابراز 

محبت به معلمش شدم  مینا از طرف من گازش بگیر  لطفاً😍

برای اون صبح زیبای پرخنده که اصیل و واقعیه،این شب میگذره مهتا و مسیرش از همین تونل بوده و خواهد بود .
الان وقت بریدن نیست . به این جریان عظیمی که شناوره عشق و انرژی و امید و همکاری باید فرستاد .

آره خدا رو شکر که دوستش داره . من مجبور میشم تو خونه وقتی یه چیزی رو گوش نمیده از طرف میس جکوب حرف بزنم و بذارمش تو رودربایستی ...
سلطان صداقت مادر :)
میبوسمت❤️

😘❤️

عزیز دل❤️

حس میکنم تو رو میشناسم! تو مینای دوست داشتنی نیستی؟! کورش پسر گلت هست ... اگر اون هستی اینو بدون حتمااا به اون خونه آرزوهات و زندگی که میخوای میرسی شک نکننن. اینجا وب جدیده؟!

ایدای زیبای سبزم ،
بله بله من خودمم

و بله اینجا وب جدیده . من همچنان در حال فرستادن آدرس به دوستان قدیمی هستم . کمی زمان میخوام که به تمام دوستان بفرستم ،ببخشید که هنوز برات نفرستاده بودم .
میبوسمت❤️

سلام مینای عزیزم

ان شالله این آرشیو لحظات خوش و پر از عشق زندگیت باشه عزیزکم

فدات بچسبم کوروشو:********

سلام موجای خوبم . عکس پروفایلت که موهات رو انگاری لایت بلوند کردی دلم رو برد هاااا

عزیزمی❤️

مینای عزیزم چقدر خوشحال شدم آروم میبینمت..روزهای خیلی خیلی خوبی در انتظارته خوش صدا.. گل پسرت که عشق خالصه.

 

.برای ایرانمون دعا کن رفیق😘

ممنونم مهربونم . یه روز با هم حرف بزنیم مامان نیما باشه ؟؟؟

به زیر پا فتد آن دلی که بهر ایران نلرزد ❤️

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این کاشونه رو به بهانه ی زنده نگه داشتن ذوق نوشتن از زندگی درست کردم.
رسم مهمانی تو کاشونه ی من عشق ورزیدنه .
من به تو مهر و دوستی میدم و تو هم توی جهان پخشش کن :)
نویسنده ی این وبلاگ تمام تلاشش رو میکنه که با صداقت و بی پرده تجربه ی زندگیش رو قلم بزنه.
اگه مدل زندگی کردنش رو دوست نداشتی ، حتما میتونی دوستهای خوب هم اندیشه ی خودت رو تو کاشونه ی دیگه ای پیدا کنی و حالشو ببری.
عشق و دوستی من به تک تکتون :)

روی لینک من کی هستم؟ کلیک کن تا بیشتر منو بشناسی .
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان