افتتاحیه

 

خوب جانم براتون بگه که ،

همتون که الان اینجایید میدونید چرا کلا نقل مکان کردم و از وبلاگ قدیمی چندین ساله دل کندم.

ولی خوب بذار بازم مرور کنم دلیلشو .

به سادگی دلیلش خنگ بودنم بود. والا تعارف که نداریم. یه اسم به ذهنم رسید و کردمش سر در وبلاگ و اینستا و تلگرام و ...

یعنی اگه پا میداد سر در خونه عمه ام هم یه بنر باید میزدم.

این شد که وبلاگم شد خونه ی خاله و دو بار دو تا از نزدیک ترین آدمها پیداش کرده بودن.

حالا نه که اونجا اقدامات تر*وریستی انجام میدادم نه. ولی خوب دیگه مثل در دیزی باز شده بود و خلوتم به هم ریخته بود.

از همین بابت الان اصلا حس پشیمونی و دلتنگی ندارم که وااای الا و بلا همون جا خوب بود و عادت داشتم و فلان.

اینجا به هممون مبارک باشه خلاصه. ممنونم از آوای خوب که زحمت کشید و کمکم کرد برای ساختن اینجا :)

البته که به همون دلایل ،اولین پست اینجا رو در حالی مینویسم که هنوز آدرسش رو تقریبا به هیچکس ندادم.

موندم اقدامات و تصمیمات امنیتیم رو تمام و کمال بگیرم بعد....

عزیزای دلم الان که مینویسم توی کشور قشنگمون تقریبا جنگه.

خدا میدونه که چقدر دوست دارم همه چیز به بهترین سرانجام ممکن برسه .

اصلا احتمالا الان اینترنت یکسری هاتون قطع باشه و من نمیدونم در صورت فرستادن ادرس هم به وبلاگ دسترسی خواهید داشت یا نه؟

بیست و چند روزه روی مامان و بابا رو ندیدم .چقدر دلم تنگه.

امیدوارم تو عزیزم از هر کجا که مخاطب منی نور امید توی دلت روشن باشه و این روزگار تلخ تر از زهر رو با سلامتی پشت سر بذاری.

 

دوستدارتونم.

 

۶ موافق ۰ مخالف

اولش نفهمیدم دنبال‌کننده‌ی جدیدم وبلاگ مینا جانه ولی بعد که متوجه شدم تو همون مینای عزیزی که منتظر نوشتن دوباره‌اش بودم، کلی خوشحال شدم🌹❤️

جان دلم .مرسی مهربون ❤️

سلام مینا جان مرسی از اعتمادت

شاد باشی عزیزم

عزیز دلی .
ممنونم ❤️

سلام مینا جان. ممنونم بابت آدرس. امیدوارم لحظه‌های شیرینی رو ثبت کنی با کوروش نازنین.

سلام به روی ماهت زیبا و ممنونم که اومدی  .❤️

چقدر خوشحالم که دوباره مینویسی، وقتی توی دنبال کننده‌ها دیدمت گفتم یعنی خودشه؟ یعنی اومد و زودی دویدم سمت وبت :دی

مرسی عزیز دلم . بغل و بوس بهت ❤️

ولی عزیزم چقدر دلتنگت بودم

ممنون بابت ادرس😘😘😘😘😘

واااای جوووونم. گلریزون کنید زیر پاشووووو .❤️

به به سلام مینای عزیز

مبارکا باشه😍😍

انشالله اینجا تو همه‌اش از خوشیهات بنویسی و ماهم بیاییم و از خوش شدن روزا و حال دل همه‌امون کامنت بذاریم.

به سلااام . مرسی مهربون

آمین که دعات واقعیت بشه .❤️

الهی اینجا حال خوووب و روزای قشنگ ازت بخونیم 💚

مرسی رهای زیبا ❤️

ممنون بابت ادرس عزیزم

امیدوارم خاطرات خوشی رو اینجا ثبت کنی

ممنونم زیبا  که هستی و میخونی ❤️

تبریک مینا جونم، مامان اینا خط ایرانسل اگه داشته باشن اینترنت بهتر کار میکنه😘❤️

ممنونم مهربان . شنیدم ایمو هم خوب کار میکنه .باید امتحان کنم ❤️

🖤

ماجده ی خوبم ❤️

مبارک باشه مینا جون

ممنون عزیز زیبا ❤️

سلام مینا جانچه خوب دوباره می نویسی. منتظر نوشته هات هستم عزیزم

 

سلام مهشید جان ممنونم ازت ❤️

مینای قشنگم امیدوارم اینجا فقط وفقط ازعشق وروزای روشنت بنویسی برامون

ماهم کیف کنیم ازدیدن حال قشنگت❤❤❤❤

ممنونم مهسا جان ...
روزای فقط و فقط زیبا هیچکس نداره منم مثل همه . ولی امید که عاقبتمون خوب باشه ❤️

سلام عزیزم 
دقیقا در نهایت بی اینترنتی فقط با پی سی میتونم وصل شم اونم به زور اومدم برات کامنت بذارم
مرسی که آدرست رو دادی
در کل خوشال میشم از حالت باخبر باشم و برامون دوباره بنویسی
حال وبت رو ندیده دوست دارم 
روزت خوش هر وقت که میخونی :*

وای ممنونم ریحانه . یعنی دست بردی پی سی رو روشن کردی که برای من کامنت بذاری ؟؟
مرسی که اومدی و صفا اوردی با خودت .
منم همین طور بی اندازه دوست دارم تو بنویسی بازم .
جان دل ❤️

راستی مینا جانم مرسی از اینکه آدرس دادی

مرسی از اینکه نوشتی

تبریک بابت آدرس جدیدت

ممنونم از اینکه همراه منی عزیز دل ❤️

سلام مینا جانم مرسی از دعای قشنگت

الهی توام دلت شاد و سلامت باشی کنار کوروش کوچولو بزرگ مرد زندگیت

 

مینا اینجا خفقانه غم انگیزه

هر روز با ترس و استرس میام سمت خونه

خونمون سمت انقلاب جمالزاده شمالیه

هر روز مجبورم آدمای وحشتناک با اون سپرای گنده و قیافه های بدهیبتشونو ببینم و با ترس از کنارشون رد بشم

شنبه پیش بعد از اداره از متروی انقلاب اومدم بیرون فقط تیر می دیدم و تیراندازی و دود و گاز اشک آور 

اصن نگاه نمی کنن که تو کی هستی انگار می خوام قتل عام کنن 

بعدم چند نفرمون تو یه ساختمون گیر افتادیم

از گاز اشک آور و دیدن اون صحنه نفسم گرفت اونقد گریه کردم و نعره زدم و دلم به حال خودمون سوخت که توان نداشتم فقط تنها چیزی که به ذهنم رسید به خواهرم زنگ زدم و آدرسی که بودمو دادم

خیلی بد بود خیلی

هرجوری بود خودمو از اونجا انداختم بیرون و رفتم سریع خونه

 

 یه وقتا حس می کنم اونقدر رذلن که خدا هم زورش به اینا نمی رسه

ممنونم مینا جان.

وای قلبم... خیلی وحشتناکه . ولی تهش روشنیه . الهی آمین

اتحاد اتحاد رمز پیروزی ❤️

سلام به روی ماهت قشنگ جانم

آتنای عزیزم ❤️

سلام به روی ماهت
امیدوارم اینجا پر بشه از اتفاقای قشنگ
دلم برات تنگ شده بود 😍😍😍😍😍

ممنونم مهتای زیبای همیشه همراه ❤️

نمیدونم جرا وقتی آدرس ات رو میزنم نمیاره واسه دنبال کردن

اوووم میرم یه نگاه تو تنظیماتم میکنم . نرگس عزیزم .❤️

من همش منتظر بودم هی گفتم نکنه آدرس بده من نبینم

خیلی خوش اومدی پس ❤️

مبارکا باشه خانومممم💕

ممنونم مهربان ❤️

مبارک باشه عزیزم 🥰

آرزوی خوبم ... ممنونم ❤️

مبارک باشه،امیدوارم انفاقای قشنگ رو ثبت کنین

عزیزم امیدوارم خونه جدیدت یه عالمه خاطرات شیرین ثبت بشه

آمین.
بی اندازه ممنونم❤️

 مبارک باشه😍😍😍

سلام مینای عزیزم .خدارو شکر که دقیقا روزی تونستم به زور با فیلترشکن به اینستا وصل شم که آدرس اینجا رو گذاشته بودی .ممنونم که منوقابل دونستی و جزو فرندات گذاشتی .میبوسمت عزیزم

ای جانم .
ممنونم عزیزم ❤️

آقا من الان ادامه ی مطلب رو دیدم یهویی.

عزیزم من کاری نکردم و خوشحالم که تونستی دوباره وبلاگ دار بشی و برامون بنویسی.

امیدوارم به زودی بتونی خانواده تو ببینی و از دلتنگی در بیای.

وبلاگ خوب جاییه که آدم توش احساس راحتی و آرامش کنه و خوشحالم که قراره اینجا این حسو داشته باشی.

عزیزمی .
اوووم تونستم یه اپلیکیشن پولی پیدا کنم که با مامانم اینا حرف بزنم صوتی ،خدا رو شکر.

دقیقا . ممنونم ❤️

سلام میناجانم.

به به وبلاگ جدید مبارکا باشه دختر.خیلییی منتظر شروعت بودم.

پست من کی ام چقدر قشنگ نگارش شده بود و به دلم نشست.

منتظر پستای آتی هستم عزیزم.

سلام به روی ماهت زیبا .
ممنونم ازت❤️

مبارکا باشه مینا جانم، ایشالا پر از ثبت اتفاق های قشنگ و شاد و موفقیت هات باشه.

 

 

مرسی دلبر :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این کاشونه رو به بهانه ی زنده نگه داشتن ذوق نوشتن از زندگی درست کردم.
رسم مهمانی تو کاشونه ی من عشق ورزیدنه .
من به تو مهر و دوستی میدم و تو هم توی جهان پخشش کن :)
نویسنده ی این وبلاگ تمام تلاشش رو میکنه که با صداقت و بی پرده تجربه ی زندگیش رو قلم بزنه.
اگه مدل زندگی کردنش رو دوست نداشتی ، حتما میتونی دوستهای خوب هم اندیشه ی خودت رو تو کاشونه ی دیگه ای پیدا کنی و حالشو ببری.
عشق و دوستی من به تک تکتون :)

روی لینک من کی هستم؟ کلیک کن تا بیشتر منو بشناسی .
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان